Senaste nytt

Uppgradering i gate med sas

henke12

Medlem
Någon som vet om den där prislistan med poänguppgradering i gate finns kvar på sas.se?

Den som borde vara nåt i stil med:
SAS GO->SAS PLUS 25k
SAS GO-> SAS Business 50k
SAS PLUS->SAS Business 25k

?
 
Hejsan sks flyga till LAS med jobbet i april och har den sämsta tänkbara sittplatsen. Dvs allra längst bak. Har eurobonus med ca 110K poäng på SAS. Ska jag Buda mig upp via appen eller ska jag testa vid att kolla lägen vid incheckning? Har EBB
 

jsn

Medlem
Hejsan sks flyga till LAS med jobbet i april och har den sämsta tänkbara sittplatsen. Dvs allra längst bak. Har eurobonus med ca 110K poäng på SAS. Ska jag Buda mig upp via appen eller ska jag testa vid att kolla lägen vid incheckning? Har EBB
Jag skulle lägga bud via PlusGrade. Om inte det går igenom så skulle jag försöka köpa en uppgradering på flygplatsen.
 

squeezen

Medlem
Svarar mig själv med att det häpnadsväckande inträffade att platserna dök upp men de ville ha 1199 USD för den så jag sa tack, men nej tack och hostade upp 35000 poäng. :D

De fixade det i SAS-loungen åt mig men det var det enda jag gjorde där så nu är jag tillbaka hos champagnen i senator lounge.
Sorry för off topic, är det champagne eller sekt i LH loungen nu? Sist för mig i senator var det inte champagne iaf.
 
Toppen