Senaste nytt

SAS Eurobonus Mastercard

Olle K

Medlem
Frågan är om en ny bonuspoäng kampanj med SAS mastercard premium är på gång eller om det bara gäller nya kortinnehavare? Min mamma som inte har något kreditkort fick erbjudande via mailen om att teckna SAS mastercard premium och då stod det bland annat:
"FÅ 50% FLER POÄNG PÅ SOMMARENS RESA
Hela sommaren får du 30 Extrapoäng per 100 kr (ordinarie 20) när du betalat med kortet i lokal valuta på resor till utlandet.

Så får du fler Extrapoäng och i de flesta fall även den bästa valutakursen.

Gäller för perioden 15 juni till 15 augusti 2019.

Ansök om kortet senast den 16 maj, så blir du automatiskt ansluten till kampanjen."

Själv har jag redan detta kort men har inte fått något mail om dessa 50 % mer poäng i sommar.

Edit: Nu kom mailet till mig också.
 
Last edited:

Samosaguas

Medlem
Frågan är om en ny bonuspoäng kampanj med SAS mastercard premium är på gång eller om det bara gäller nya kortinnehavare? Min mamma som inte har något kreditkort fick erbjudande via mailen om att teckna SAS mastercard premium och då stod det bland annat:
"FÅ 50% FLER POÄNG PÅ SOMMARENS RESA
Hela sommaren får du 30 Extrapoäng per 100 kr (ordinarie 20) när du betalat med kortet i lokal valuta på resor till utlandet.

Så får du fler Extrapoäng och i de flesta fall även den bästa valutakursen.

Gäller för perioden 15 juni till 15 augusti 2019.

Ansök om kortet senast den 16 maj, så blir du automatiskt ansluten till kampanjen."

Själv har jag redan detta kort men har inte fått något mail om dessa 50 % mer poäng i sommar.
Är detta ett sätt att försöka få folk att använda sina Curve och Resolut-kort lite mindre i sommar kanske?
 
Toppen