Senaste nytt

SAS Eurobonus Mastercard

fasa21

Medlem
Jag har SAS eurobonus mastercard och har hittills spenderat 150 kkr. Får jag inga poäng när jag har överskridit 200k?
 

Berglund

Medlem
Nej, inte med det vanliga kortet. Det är bara SAS EUrobonus Mastercard Premium som ger poäng även på belopp som överstiger 200 000 kronor under ett kalenderår.
 

Jackie

Medlem
Hur lång tid tog det innan ni fick era välkomstbonus efter att ni gjort era 3 köp med Mastercard Premium?
 

Jackie

Medlem
Signa Mastercard sas eb p 28/2, fick bonus + status 1000p 10/3.

Jag fick också mitt Mastercard Premium i slutet på februari, använde den direkt.
Ser att jag fick 1000 statuspoäng men ingen 10.000 extra poäng och heller ingen 3.000 extra poäng för Mastercard PoinEarner som min fru använder.
 

Jackie

Medlem
Man kan inte säga att Sas Mastercard har den bästa och snabbaste servicen precis.
Ringer kundtjänst, väntar i telefonen och lyssnar på damen som säger alla våra handläggare är upptagna så vi ber er vänta kvar, har väntat i över
35 min nu och fortfarande inget svar.
Skickat meddelande för 2 dagar sedan men fortfarande inget svar.
Vet inte om ni fått någon pappersfaktura ifrån dem första gången, jag har inte fått det i alla fall men en avgift på 35kr har dem debiterat.
 

dino_81

Medlem
Vet inte om ni fått någon pappersfaktura ifrån dem första gången, jag har inte fått det i alla fall men en avgift på 35kr har dem debiterat.

Det är inte så att första fakturan är en pappersfaktura? Vissa banker verkar kräva att man betalar en ”vanlig” faktura innan det går att anmäla till e-faktura?

Är det så att du fått fakturaavgift på din e-faktura bör det inte vara några problem att få den krediterad på nästa faktura.
 

Jackie

Medlem
Det är inte så att första fakturan är en pappersfaktura? Vissa banker verkar kräva att man betalar en ”vanlig” faktura innan det går att anmäla till e-faktura?

Är det så att du fått fakturaavgift på din e-faktura bör det inte vara några problem att få den krediterad på nästa faktura.

Fick precis tag på dem efter att ha väntat i 54min i telefon.
Pappersfakturan skulle komma runt 15:e varje månad så den lär väl trilla när i postlådan i morgon. Fick hjälp med att lägga in framtida fakturor som
e-faktura istället så slipper man avgiften i framtiden. Denna gången får jag betala 35kr.
 

pedantic

Medlem
Såg att korten ändrat utseende i mobil appen, håller dom på att uppdatera Mastercard-korten?
 

Attachments

  • 07783B6A-13B1-49A1-AFAF-A6F2515ADBA3.jpeg
    07783B6A-13B1-49A1-AFAF-A6F2515ADBA3.jpeg
    31,1 KB · Visningar: 414
Toppen