Senaste nytt

Den hårda verkligheten i jakten på guldet! (semi-live)

Mr Planning

Medlem
Vilka fina lounger, hur kommer man in i dom?

Kan du checka in i business kön fast du flyger ekonomi, hur är det möjligt?

Fastrack, det vill jag ju också ha!

Många vanliga frågor man ofta får, och svaret är kort o gott, skaffa status hos SAS!

Men hur gör man det (?) blir motfrågan, följ då med bakom kulisserna i den allt annat än glamorösa tillvaron vi "statusjagande flygnördar" lever i så ska Mr Planning för er berätta...


Lördag morgon, alarmet är helt frivilligt ställt på 03,30 fast jag lika gärna kunde suttit och kollat på Netflix och snarare gått och lagt mig halv 4 istället, nåväl fakirflyget SK-1415 väntar ju!

Vädret gör en knappast piggare, snöslask och några få minus gör det hela lite mer deprimerande bara. (ack du sköna varma säng)

Då resan till ARN sker med bil, så innebär det två ting, först och främst ett stadigt intag av koffeinhaltig dryck, och sist men inte minst , en helt oglamorös torrlagd lounge tillvaro utan vare sig bubbel eller annat gott. o_O

Godmorgon kära BC:are, bilder följer av min (o)glamorösa morgon, med en text som uppdateras
under dagen!

Screenshot_20190309-033217_Clock.jpg

Zzzzzznoze...

20190308_221337.jpg

Koffein!


-1, snö på fönstret, energidryck , men behagliga +24 inne i bilen :rolleyes:

20190308_222745.jpg


Mot ARN!
 

Mr Planning

Medlem
SK 2551 till Amsterdam är försenad, blir spännande att se om jag hinner med nästa flyg därifrån nu...

Vilken tur att den nya Star Alliance loungen öppnade i torsdags :)

Sist jag gjorde en milagerun till just Amsterdam , i stort sett exakt 1 år sedan så hade jag feber, otroligt nog detsamma idag :(

Men vad gör man inte för 5500 status poäng
 
Last edited:
Toppen