Senaste nytt

SAS Gold Lounge, Oslo Gardermoen

pep

Medlem
En svensker ved navn Magnus Gustafsson (Sweden) har netop igår anmeldt tre af SAS loungerne på hvs. ARN, CPH, og BRU. Link http://www.airlinequality.com/Product/Lounge-SK.htm Han anlægger en interessant vinkel og har tilsyneladende stor erfaring. Resultaterne er 1. CPH 2. ARN og 3. BRU
 

Sjoedin

Medlem
Jag gör 4-5 besök/år i OSL och gillar loungen. Ganska bra utbud och oftast relativt lugnt. Tvåa i Norden efter CPH i mitt tycke
 

Mikael64

Medlem
Idag serverades en god kyckling med tillhörande såser. Det var också en grönsaks blandning med någon form av couscous och lax. Runt lunch blev det kanon god soppa och bröd till den. Bättre och trevligare än det som finns på Arn.
 
Jag ska åka till Arn-Osl med SAS och tänkte använda SAS Gold Lounge på Arlanda. På hemvägen åker jag dock med Norwegian, finns det ändå möjlighet att använda SAS Lounge eller SAS Gold Lounge på Gardemoen? Jag är Eurobonus-Gold medlem och reser med en familjemedlem.
 

ARNBER

Medlem
Jag ska åka till Arn-Osl med SAS och tänkte använda SAS Gold Lounge på Arlanda. På hemvägen åker jag dock med Norwegian, finns det ändå möjlighet att använda SAS Lounge eller SAS Gold Lounge på Gardemoen? Jag är Eurobonus-Gold medlem och reser med en familjemedlem.

Nej tyvärr inte du måste alltid åka med SAS eller en annan Star jag Alliance bolag.
 
Toppen