Senaste nytt

Fredagstråden™

Palazzi

Medlem
Med tanke på att de gav bort korten inte allt förlänge sedan, som du sa, så borde det i alla fall vara värt ett försök att matcha.

Om det inte går så kan du kanske be någon snäll själ på detta forumet som har kortet att boka ett rum åt er. vad vet jag?

Jag har skickat en förfrågan iaf, så nu är det bara att vänta. Ett Gold tycker jag iaf borde gå, jag vill ju bara åt rumsgarantin.

Jag utövade lite utpressning och skrev att valet var Accor vs Best Western och att den sistnämnda redan erbjudit matchning (vilket iofs är sant).
 

Magino

Medlem
Jag har skickat en förfrågan iaf, så nu är det bara att vänta. Ett Gold tycker jag iaf borde gå, jag vill ju bara åt rumsgarantin.

Jag utövade lite utpressning och skrev att valet var Accor vs Best Western och att den sistnämnda redan erbjudit matchning (vilket iofs är sant).
Då är det bara att hoppas på det bästa, känns ju som det skulle kunna vara möjligt.
 

CarlT

Medlem
Väldigt lite aktivitet, det är väl fredag idag? Sista föreläsningen för veckan är klar och det blir att se fram emot en helg full av läsning.
 

Henry

Medlem
I kväll blir det lite plugg för att kunna ta ledigt resten av helgen. I morgon bitti bär det av med Shinkansen till Osaka. På kvällen blir det lite biff i Kobe och sedan pröva på Osakas nattliv, innan Shinkansen tar oss tillbaka hem på söndagen.
 

henrik l

Medlem
Det var en trevlig fredag. Har fått igenom min bokning med USDM för juni/juli -13, till Asien. Loggade in på LH's sida och försökte välja plats med TG F i A380 FRA-SIN. Såg att 1 A var upptagen. När jag sedan loggade in på TG sida såg jag att 1 A var min:D Lutar ändå åt att försöka byta ut den mot LH F, inte för flighten, men för att komma in i FCT i FRA. skulle vara kul att kunna klämma både FCT i FRA och The private room i SIN på samma resa.
 

GOTATH

Medlem
Denna helg blir en lugn helg och det är första gången på några veckor som jag inte har något planerat.Tack vare det härliga Göteborgsvädret (+7 grader och stänk från havet...) blir det till att sitta framför brasan, ta sig en konjak (Courvoisier VSOP) och bara drömma sig bort.

Börjar få lite panik då jag inte har någon inplanerad resa framöver, så det blir till att leta möjligheter nu i helgen. Såg att A-club har poäng x 6 i Vilnius...
 

ALU

Medlem
Fredag... ja, så här ser den ut just nu i höstrusket....

DSC00855.jpg
 
Toppen