Senaste nytt

Ny kampanj för att köpa Hyatt poäng

Glenn E

Medlem
https://buy.points.com/PointsPartne...BUY&CAMPAIGNCODE=Hyongoingcombinexfercopylink

Nu kan man köpa Hyatt poäng igen till 30 juni.
hyatt-kampanj.JPG

960 USD räcker till en vecka på Club nivån på Bali Hyatt t.ex.
 

jumbooze

Medlem
Men man måste kolla om det är en bra deal, jag kollade nu 2 nätter i Bangkok och det var 100 kronor billigare att boka online direkt än att köpa miles...
Gäller att hitta sweetspots
 

Dr. Miles

Expert
Men man måste kolla om det är en bra deal, jag kollade nu 2 nätter i Bangkok och det var 100 kronor billigare att boka online direkt än att köpa miles...
Gäller att hitta sweetspots

Hyatt Regency Dushanbe (category 2) och Hyatt Regency Bishkek (category 3) är sweetspots. :)
Det kostar en hel del i vanligt fall. Sedan om man vill åka till dessa destinationer är det en annan sak.

Screenshot20130626_2.png

Screenshot20130626_1.png
 

Glenn E

Medlem
Bästa kategori 1 (5000 poäng per natt, 7000 poäng för club nivå) jag har bott på är Bali Hyatt
Visa bifogad bild 16988
Citerar mig själv.

Bali Hyatt öppnar efter 5 års renovering idag.
Fortfarande lägsta katigori = 7000 poäng för Regency Club.
Kampanj nu på att köpa poäng på Hyatt med 30% bonus. 7000 poäng kostar 129 usd.

Pris om man bokar detta rum direkt är 224 usd inkl skatt.

Jag ska bo där imorgon.
Har höga förväntningar:)
 
Citerar mig själv.

Bali Hyatt öppnar efter 5 års renovering idag.
Fortfarande lägsta katigori = 7000 poäng för Regency Club.
Kampanj nu på att köpa poäng på Hyatt med 30% bonus. 7000 poäng kostar 129 usd.

Pris om man bokar detta rum direkt är 224 usd inkl skatt.

Jag ska bo där imorgon.
Har höga förväntningar:)
Keep me posted!

Tack!
 

staff

Medlem
Citerar mig själv.

Bali Hyatt öppnar efter 5 års renovering idag.
Fortfarande lägsta katigori = 7000 poäng för Regency Club.
Kampanj nu på att köpa poäng på Hyatt med 30% bonus. 7000 poäng kostar 129 usd.

Pris om man bokar detta rum direkt är 224 usd inkl skatt.
Later valdigt dyrt for ett Hyatt Regency pa Bali under lagsasong (med tanke pa hur manga fantastiska hotell det finns pa on for samma pris eller t.o.m. mindre), men antar att Club Access okar raten oproportionerligt mycket.

En for mig intressant nyhet ur Hyatt-perspektiv ar att ytterligare 56 Small Luxury Hotels ar bokningsbara med (samt for intjaning av) Hyatt-poang fr.o.m. idag. Inkluderar bl.a. Viceroy Bali i Ubud.
 

Glenn E

Medlem
Later valdigt dyrt for ett Hyatt Regency pa Bali under lagsasong (med tanke pa hur manga fantastiska hotell det finns pa on for samma pris eller t.o.m. mindre), men antar att Club Access okar raten oproportionerligt mycket.

En for mig intressant nyhet ur Hyatt-perspektiv ar att ytterligare 56 Small Luxury Hotels ar bokningsbara med (samt for intjaning av) Hyatt-poang fr.o.m. idag. Inkluderar bl.a. Viceroy Bali i Ubud.
Jag tycker faktiskt att 129 usd är ett väldigt bra pris för ett klubb rum.
Man kan ju även få ett vanligt rum för 92 usd på poäng.

På Hilton kostar ett klubb rum 182 usd beroende på dag utan poäng och 330 usd på poäng (65000 poäng värda 5 usd för 1000 poäng)

Jag antar att Hyatt dessutom håller högre kvalite än Hilton.
En sak är säker och det är att stranden på Hyatt Sanur är betydligt bättre än både Hilton och Conrad.
På Hilton är det till och med svårt att komma i havet och det finns stora stenar i vattnet.
 
Last edited:
Toppen