Senaste nytt

Interjet, någon som testat?

Gus

Medlem
Ja det har jag. Då fick jag upp det du länkade till. Men när jag börjar fylla i mitt amex-kortnummer så dyker det upp en amex-logga som att de stöder amex. Plus att de har information om hur man anger cvv-koden på ett amex kort på betalsidan.

I tillägg till ovan så har de tom ett eget american express The Gold Card American Express® Interjet | American Express

Allt detta gör mig fundersam.
 

Gus

Medlem
Enligt deras Instagramkonto så accepterar de Amex. Nu är bara frågan hur man gör för att betala med det.
Screenshot_20190112-225516_Instagram.jpg
 

Gus

Medlem
Ja, jag skulle tro det också. Vi får se hur det slutar...
Hur slutade det för dig? Var du tvungen att vara där 3 timmar före avgång? Eller du har kanske inte åkt ännu?

Jag har bokat en resa Cancun-Havana i februari. Men pga strulet med att jag inte lyckades betala med Amex så hann priset gå upp med 500 kr, surt! :confused: Att betala med Coop mer gick bra.
 

bhen

Medlem
Jag har åkt interjet flera gånger, SAT-MTY.
3h före avgång har jag aldrig kommit, utan bara vanligt god tid som med vilket bolag som helst.

De har ofta egna köer för de som har checkat in online, det kan spara en del tid om du gör det.

De har för övrigt en del SSJ som du kan ha tur att få pröva.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Jag har åkt interjet flera gånger, SAT-MTY.
3h före avgång har jag aldrig kommit, utan bara vanligt god tid som med vilket bolag som helst.

De har ofta egna köer för de som har checkat in online, det kan spara en del tid om du gör det.

De har för övrigt en del SSJ som du kan ha tur att få pröva.
Okej, tack för info! Jag kan tyvärr inte använda mig av online check in av två anledningar:
-Det går inte att checka in online om man ska resa till Kuba.
-Det går inte om man reser med infant.
 
Toppen