Senaste nytt

Seating på awardresa Sthlm-Bangkok

Hej!

Nu äntligen bokat min första resa för hela familjen med vouchers. Business dit och Economy hem. Dock kom jag på efter mitt samtal med Tallin att ingenting nämndes om sittplatserna och fick lite lätt panik. Vet ni hur de bokar platserna som default och ska jag ringa Tallin igen för att specificera säten? Ni var fantastiskt behjälpliga förra gången jag frågade, hoppas få svar även denna gång. Tack!

Jim
 
  • Gilla
Reactions: Gus

fcx

Medlem
Hej!

Nu äntligen bokat min första resa för hela familjen med vouchers. Business dit och Economy hem. Dock kom jag på efter mitt samtal med Tallin att ingenting nämndes om sittplatserna och fick lite lätt panik. Vet ni hur de bokar platserna som default och ska jag ringa Tallin igen för att specificera säten? Ni var fantastiskt behjälpliga förra gången jag frågade, hoppas få svar även denna gång. Tack!

Jim

Om du flyger med Thai så brukar man kunna gå in på deras hemsida och välja platser.
 

palmen

Moderator
Hej!

Nu äntligen bokat min första resa för hela familjen med vouchers. Business dit och Economy hem. Dock kom jag på efter mitt samtal med Tallin att ingenting nämndes om sittplatserna och fick lite lätt panik. Vet ni hur de bokar platserna som default och ska jag ringa Tallin igen för att specificera säten? Ni var fantastiskt behjälpliga förra gången jag frågade, hoppas få svar även denna gång. Tack!

Jim
Thais hemsida fungerar bra, googla thai manage my booking så lär du hitta rätt.
Annars kan du ringa sas/Tallinn och be de lägga till detta, tips är att inte göra det nu då Tallinn är nedringda med alla som ska boka awards innan årets slut.
 

fcx

Medlem
Kollade nu. Tyvärr finns inte seating som alternativ någonstans på min bokning på Thais hemsida. Får ringa Tallin efter nyår :(

Jo, det finns förmodligen, men det är väldigt väl undangömt. Bläddra ner till knappen "additional services":

upload_2018-12-28_19-37-24.png

upload_2018-12-28_19-37-34.png
 
Toppen