Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

famhanssons

Medlem
Kanon, tack!
Har även för mig att jag sett det inne på sas.se tidigare men hittade det inte där längre.

Ingen fara.
Har inget minne av att jag kunnat se det på SAS.se :)
Jo det går att se i SAS. I fliken Eurobonus välj Eurobonus kreditkort. När du skrollar längst ned så ser du det MC kortet du har samt hur många poäng du har senaste 12 månaders perioden som ligger till grund för din Premium nivå.
 

MXP

Medlem
God morgon,
Jag har försökt leta information om en fråga gällande Fly Premium men hittar inte i denan tråd tidigare samt att MCs hemsida för detta kort verkar ligga nere. Jag förstår att vilken nivå av Eurobonuspoäng jag har intjänat kommer påverka hur jag kan utnyttja Fly Premium, men kan jag då tillgodoräkna något av det jag flög 2018 eller är det från det att jag får mitt Mastercard som gäller?

Tillägg - Lagom till att jag lägger upp detta inlägg går jag åter och läser första inlägget där det står klart och tydligt att samtliga poäng de senaste 12 månaderna. Stämmer det fortfarande?
 

Xpressen

Medlem
God morgon,
Jag har försökt leta information om en fråga gällande Fly Premium men hittar inte i denan tråd tidigare samt att MCs hemsida för detta kort verkar ligga nere. Jag förstår att vilken nivå av Eurobonuspoäng jag har intjänat kommer påverka hur jag kan utnyttja Fly Premium, men kan jag då tillgodoräkna något av det jag flög 2018 eller är det från det att jag får mitt Mastercard som gäller?

Tillägg - Lagom till att jag lägger upp detta inlägg går jag åter och läser första inlägget där det står klart och tydligt att samtliga poäng de senaste 12 månaderna. Stämmer det fortfarande?

Du kan tillgodoräkna dig alla poäng du tjänat senaste 12 månaderna oberoende av när du skaffar kortet.
 
  • Gilla
Reactions: MXP

Xpressen

Medlem
Tack för svaret.
Då gäller det bara att vänta tills deras hemsida vaknar till liv igen så ska jag beställa ett MC med en gång. Verkar ha legat nere i två dygn nu.

Japp verkar vara något vajsing med sidan.

Om du använder den här länken

EuroBonus kreditkort – tjäna Extrapoäng varje dag! | SAS

Så ser du hur många poäng du tjänat senaste 12 månadersperioden och då också vilken fly premium nivå du kommer ha när du fått kortet.
 
Toppen