Senaste nytt

Introducing AwardFares Trips & Black Friday Offer

tänkte skaffa guld nu så det här var välkommet :)

Hi there!

Black Friday Offer
Earlier this year we launched AwardFares Gold with premium features such as custom searches and result refreshing. During this Black Friday weekend we're offering 50% off your 1st year with the GOLD YEARLY plan. Offer ends November 27th, 2018 at 01:00 UTC. Only valid for new subscriptions.
Pricing | AwardFares

AwardFares Trips
Today we're launching a new Gold feature called "Trips". With Trips you can easily search round-trip award fares between any two zones. Perfect for finding your next last-minute First class trip, or a weekend getaway.
Login | AwardFares

Singapore Airlines Availability
Earlier this year we added Singapore Airlines availability for most of their intercontinental routes, including the world's longest flight between Singapore and New York. Availability is currently limited to Economy and Business class. However, we hope to add First class availability soon as well.
Login | AwardFares

New Routes & Map
More routes are continuously being added. Over 700 routes are currently available, with recent additions including Singapore routes and several South American routes. As we've been adding new routes, the old route map became too cluttered. So, we recently released a re-designed route map to solve this problem.
Routes | AwardFares

More Coming!
We have many more exciting updates planned. Stay tuned!

Happy Flying!
awardfares.com
 

pep

Medlem
Er dette ikke blot en annonce eller propaganda? Har du/andre erfaring med dette og er der neutrale anmeldelser heraf?
 
Er dette ikke blot en annonce eller propaganda? Har du/andre erfaring med dette og er der neutrale anmeldelser heraf?

Jag använder tjänsten sedan flera månader tillbaka, som guld medlem. Otroligt användbar och prisvärd för mig.

Jag har inte hunnit testa deras trip search utan jag söker per leg och lägger till i min ”Journey”. Denna använder jag sedan som underlag när jag genomför bokningen.
 

Zniper

Medlem
Jag använder tjänsten sedan flera månader tillbaka, som guld medlem. Otroligt användbar och prisvärd för mig.

Jag har inte hunnit testa deras trip search utan jag söker per leg och lägger till i min ”Journey”. Denna använder jag sedan som underlag när jag genomför bokningen.

Vad är skillnaden mot United awardsearch? Hittar denna legs som United inte hittar?
 
"Förstoringsglaset" i Awardfares har försvunnit för mig. Är Guld. Någon som vet varför?
Prova trycka på krysset alt. cirkulär pilarna under resp. dag så får du samma funktion
upload_2018-12-10_0-50-45.png


Förstoringsglasen kommer när du gör sökninga längre fram än 90 dagar om det inte finns någon gammal sök info som den kan visa.
upload_2018-12-10_0-52-28.png
 
Toppen