Senaste nytt

Välja sittplats på bonusresa med Turkish Airlines och Ethiopian

Big Birger

Medlem
Se i bokningsbekräftelsen från SAS (den text-only varianten man får vid bonusbokningar) om inte Turkish och Etiopians referensnummer står där. Isåfall pröva med dem om du inte redan gjort det.

I Min sista bokning fick jag tre olika referenser:
Sas, Air China och Copa.

Tack! Det fungerade utmärkt för Ethiopian. Turkish låter mig inte ens logga in med någon av de bokningskoder/biljettnummer jag har. Kräver lite mer lirkande.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Big Birger

Medlem
Testade via SAS-chatten, och de kunde hjälpa till. Rent formellt kunde de lägga in en "request" som jag får svar på inom 24 timmar, men det är ju knappt 11 månader dit så det borde lösa sig. :)
 

Mr Basic

Medlem
Testade via SAS-chatten, och de kunde hjälpa till. Rent formellt kunde de lägga in en "request" som jag får svar på inom 24 timmar, men det är ju knappt 11 månader dit så det borde lösa sig. :)
När du väl fått seating på Turkish, håll koll. De gör lite udda omplaceringar ibland. Vi hade plats 2A+C i business varpå jag flyttades till 3C (med 3A ledig) men Frk Basic blev kvar på 2A (vi var på samma bokning). :eek:o_O
 

aldrighemma

Medlem
Nja. Bonusresan är redan bokad, så jag kommer inte vidare på något bra sätt via den länken du skickade.

@Tonton & @Andreas Ekman Det verkar som om classic.sas.se är körd! Numera får iaf jag bara en inloggningsruta för bokning av bonusbiljetter. Går ej att komma åt bokningar eller något annat längre.

Prova att gå direkt till "Mina bokningar" med hjälp av den här länken:
Mina bokningar - SAS

Fungerar fortfarande bra för mig!
 

Big Birger

Medlem
Men det är ändå lite märkligt med två olika "seatmaps" om jag jämför SAS Classic och Seatguru. A330-200 ska vara flygplanstypen enligt SAS Classic Vi har fått platserna 2A och 2D, som enligt SAS är bredvid varandra. Och enligt Seatguru med gången emellan. Går säkert att byta ombord i värsta fall, men nu blir jag ju nyfiken vad det är som gäller.
Seatmap enligt SAS classic.jpg
Seatmap enligt Seatguru.jpg
 
Toppen