Senaste nytt

Fredagstråden™

Senator

Moderator
Jag lekte lite med det här och jag lyckas inte heller få IATA-priset med CA-flyget, så det är inte Expedia som krånglar. Undrar om det kan vara att CA har valt att stå utanför YY-priser på den här sträckan likt Lufthansa?

Fick det att fungera på Expedia.com, den amerikanska sajten så det måste vara något kopplat till algoritm i underliggande teknologi. Jag gissar många svenska resebyråer är Amadeus baserade medan den amerikanska är SABRE eller WorldSpan. Det ser jag t.ex. på US Airways och American Airlines lokala europeiska hemsidor; lokalt är det Amadeus plattform som gäller. Problemet verkar vara hur deras GDS hanterar mitt sök.
 

JacobGBG

Medlem
Det mest spännande denna fredag blir en riktigt old-school plommonspäckad fläskkarré. 45 dagar och 20h till semester, men vem håller räkningen? *host*
 

henrik l

Medlem
Nu är ett blivande klubbhus för Businessclass ute till försäljning.. En egen ö i kalmarsund, med tillhörande fyr om 560kvm, haha

Egen heliopterplatta finns givetvis, som sig bör:rolleyes:

Pontuz Löfgren AB | Villa till salu, Dämmans Fyrplats, Mönsterås - 19 000 000 kr, 560 kvm

Tydligen är objektet svårsålt och utgångspriset 45 miljoner har mer än halverats (19 nu)

Tror nog att det där måste halveras en eller två gånger till innan det blir sålt med tanke på läget, d v s fyren ligger ju inte i Sthlms skärgård direkt:D
 
Ni som har EB Amex och BA Visa kan väl köpa denne klubbhus och få några 2-4-1 vouchers var, helst kanske köra avbetalning och göra köpet närmare årsskiftet.
 

rob74

Medlem
Nu är symposiet här i Island över för denna gång. Om fyra år blir det Sverige som står värd...
Drog iväg till Blå Lagunen under eftermiddagen och kvällen. Vädret uppförde sig annat än angenämt, men vattnet var härligt varmt! Blev lite god dryck under tiden också. Kul att plaska omkring och språka med kollegor under sådana avslappnade former. Många åkte hem redan idag och resten under måndagen. Själv blir jag och en kollega här till tisdag.
Käkade fusion-sushi (en Surf & Turf-roll) på SushiSamba inne i stan efter badet, vilket smakade bra och nu har jag använt mig av jacuzzin på rummet.
Råkade visst överdosera, så jag såg ut som om Michelingubben som förätit sig på spunnet socker och marängsviss uppe bland molnen... Skumt värre! :)
 
Toppen