Senaste nytt

Fungerar inte att boka hotell via miles-and-more.com ?

MrDollar

Medlem
Hej,
Har lite över 100.000 miles hos Miles & More som jag faktiskt tänkte använda till någon hotellnatt (jag vet att det blir dåligt värde för poängen)
Fått följande fel flera veckor:
Skärmavbild 2018-07-04 kl. 09.40.00.png
Någon annan som försökt använda denna tjänst och ringt och frågat när/om det kommer fungera?
 

ELOS

Medlem
Jag har fått svar från Senator service att det är någon avtalshistoria med underleverantören som håller på att lösas men att de inte har något klar datum än. Funktionen ska dock återkomma!
 

bjorkroth

Medlem
Tråkigt, har också fått samma fel i flera veckor, brukar tjäna ganska bra med miles när man bokar hotell via M&M-portalen. Hoppas det kommer snart :)
 

jumbooze

Medlem
Har lite över 100.000 miles hos Miles & More som jag faktiskt tänkte använda till någon hotellnatt (jag vet att det blir dåligt värde för poängen)
Fått följande fel flera veckor:
Ajajaj det gör ont när man läser om detta, synd att du inte kan maxa ut värdet på en F flygning eller liknande.
Men det är ju bättre än att se miles förfalla det gör ju ont på riktigt
 

MrDollar

Medlem
Håller med. Dock har jag inte kvar miles and more kortet längre samt inga inplanerade flygningar som jag kan/vill kreditera till M&M så det fattas ju ett gäng poäng för en F.
Samt att jag tycker Lufthansa tar väldigt höga skatter om jag ska boka en resa i C, då flyger jag hellre med SAS då jag har flera poäng där.



Ajajaj det gör ont när man läser om detta, synd att du inte kan maxa ut värdet på en F flygning eller liknande.
Men det är ju bättre än att se miles förfalla det gör ju ont på riktigt
 

Canadien

Medlem
Håller med. Dock har jag inte kvar miles and more kortet längre samt inga inplanerade flygningar som jag kan/vill kreditera till M&M så det fattas ju ett gäng poäng för en F.
Samt att jag tycker Lufthansa tar väldigt höga skatter om jag ska boka en resa i C, då flyger jag hellre med SAS då jag har flera poäng där.
Enkel F till Mexico kan du kvittera ut. Hur dyr hotellnatt hade du tänkt få ut? Du kanske kan byta till dig en bättre hotellnatt mot den F-resan
 
Toppen