Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

FF#1

Medlem
För någon vecka sen så slutade mina kort i båda bilarna funka. Täntke, vad sjutton?
Tetade igen här om dagen, då funkar samma kort som förut, gissar att de har haft nått problem...
 

Christian_W

Medlem
När man sakar poäng från tankningar vart vänder man sig då?
Är det till SAS eller till Preem tro.
Har bara fått poäng överförda en gång sedan jag reggade kortet på Preem.
 

palmen

Moderator
När man sakar poäng från tankningar vart vänder man sig då?
Är det till SAS eller till Preem tro.
Har bara fått poäng överförda en gång sedan jag reggade kortet på Preem.
Först och främst till Preem skulle jag säga då det är de som är din part här och ska betala ut poängen.
 
  • Gilla
Reactions: WTP

Christian_W

Medlem
Kontaktade Preem och där såg det bra ut. Två kort registrerade och dom såg så klart när alla mina tankningar var gjorda.
Från Preems sidan så körs sedan poängen över till SAS kontinuerligt.
Kontaktade sedan SAS som såg att poängen var på väg för dom samlar ihop alla överföringar från Preem och betalar ut poängen månadsvis.
 

jsn

Medlem
Kontaktade sedan SAS som såg att poängen var på väg för dom samlar ihop alla överföringar från Preem och betalar ut poängen månadsvis.
Är det poängen från kreditkortet du menar, eller poängen från när du drar ditt EB-kort? Kreditkortspoängen kommer en gang per månad, medan poängen från EB-kortet dyker upp inom ett par dagar.
 

Christian_W

Medlem
Jag drar aldrig EB kortet när jag tankar.
Har anslutit mitt EB nr till 2st AMEX SAS kort enligt denna länk: SAS EuroBonus - Preem.se

EuroBonus Extrapoäng
Genom att ansluta ditt SAS EuroBonus-kort registrerar du dig för att samla SAS EuroBonus Extrapoäng när du tankar på Preem.
I samband med detta byter du ut Preems drivmedelsrabatt mot SAS EuroBonus-poäng.
 

marbe166

Medlem
Jag drar aldrig EB kortet när jag tankar.
Har anslutit mitt EB nr till 2st AMEX SAS kort enligt denna länk: SAS EuroBonus - Preem.se

EuroBonus Extrapoäng
Genom att ansluta ditt SAS EuroBonus-kort registrerar du dig för att samla SAS EuroBonus Extrapoäng när du tankar på Preem.
I samband med detta byter du ut Preems drivmedelsrabatt mot SAS EuroBonus-poäng.

Det är ju synd, du missar ju poäng.
 

B380-9 XWB

Medlem
Tankade mina 10,000 EB-poäng från Avis på Preem Islandstorget i söndags (3/6) och poängen trillade in redan igår.

Jag gick in till kassan och drog mitt nya bonuskort utan chip och fick meddelandet "Bonus registrerat" eller liknande, följt av SAS Mastercard Premium för själva betalningen.
 
Toppen