Senaste nytt

Inofficiell BC träff Hong Kong 8e dec 2018

Hachans

Medlem
+1 då. Har letat efter en anledning att åka tillbaka. Ser fram mot att träffa er som kommer.

Min första (om man bortser från en rolig misslyckad resa där jag lärde känna två BC:are) träff var förra Hong Kong-resan. Fantastiskt roligt var det. Alla var öppna och trevliga, upplevelser var det gott om och flygresan blir dräglig när man är några som tramsar i köer osv.
 
Jag kommer förmodligen med. Ska till ett annat ställe i Asien och kommer att åka med SAS-kärran hem från Hongkong den 10 december. Ska försöka vara tillbaka i Hongkong till den 8:e.
 

Tonton

Medlem
Min första (om man bortser från en rolig misslyckad resa där jag lärde känna två BC:are) träff var förra Hong Kong-resan. Fantastiskt roligt var det. Alla var öppna och trevliga, upplevelser var det gott om och flygresan blir dräglig när man är några som tramsar i köer osv.
“Misslyckad”? - kan inte vara annat än lyckat när man hamnar i både Bahrain och Qatar istället för att flyga raka vägen till HK

Med det sagt - sätt upp mig på kanske. Har en annan asienresa preliminärt inplanerad veckan efter. Men den ena behöver ju inte utesluta den andra :)
 
Vi hoppades på samma helg som förra året när vi planerade, vi är på plats helgen innan 29/11-3/12 då det inte passade att åka helgen efter.
 
Toppen