Senaste nytt

Videoreserapport ARN-LAX med SAS i Business Class

Coalcandy

Medlem
Business Class med SAS är måhända vardagsmat här på forumet, men nu i helgen var min första Business på longhaul och jag passade på att göra en video från resan. Som rubriken antyder var det en bonusresa som jag bjöd med en vän på. Vi har avtalat om att jag ska bli bjuden tillbaka nästa år, så det ser jag fram emot :) Hur som helst, känn er fria att ta en åktur med oss på rad 8 (valde denna rad för att störa så lite som möjligt).
 

palmen

Moderator
Business Class med SAS är måhända vardagsmat här på forumet, men nu i helgen var min första Business på longhaul och jag passade på att göra en video från resan. Som rubriken antyder var det en bonusresa som jag bjöd med en vän på. Vi har avtalat om att jag ska bli bjuden tillbaka nästa år, så det ser jag fram emot :) Hur som helst, känn er fria att ta en åktur med oss på rad 8 (valde denna rad för att störa så lite som möjligt).
Jaha, så det var ni som satt bredvid mig :)
Undrade om det var någon video eller liknande som skulle dyka upp någon stans. Skön dam framför som insisterade på att fota er istället för att ta selfies ;)
 

Coalcandy

Medlem
Jaha, så det var ni som satt bredvid mig :)
Undrade om det var någon video eller liknande som skulle dyka upp någon stans. Skön dam framför som insisterade på att fota er istället för att ta selfies ;)
Haha, ser man på! Damen framför var så himla fin - inte bara just den saken utan goa vibbar hela resan <3
 

palmen

Moderator
Haha, ser man på! Damen framför var så himla fin - inte bara just den saken utan goa vibbar hela resan <3
Hon var dock lite jobbig innan takeoff med sitt telefonsamtal som nog alla i kabinen hörde.
Kan hålla med om besättningen, bland de bästa jag åkt med.
Jag är ju med rätt mycket i videon också :)
 

Coalcandy

Medlem
Hon var dock lite jobbig innan takeoff med sitt telefonsamtal som nog alla i kabinen hörde.
Kan hålla med om besättningen, bland de bästa jag åkt med.
Jag är ju med rätt mycket i videon också :)
Haha, sant. Alltför ofta undrar man om folk faktiskt fattar att det faktiskt är en telefon de pratar i - inte en megafon eller dylikt XD

Och ja, absolut mycket bra crew :) Fanns lättillgängliga, fixade allt som önskades och trevliga att snackas lite med.
Sätter god standard inför framtida resor. Nästa Business blir Air Canada på Vancouver - Frankfurt. Kanadensare har ju rykte om att vara trevliga, men vi får se hur de klarar sig i luften :)
 
Toppen