Senaste nytt

SAS Friends & Family 2018 förhoppningar

Malm

Medlem
Har tänkt att ta mig till Hong Kong i februari. Är väl helt Ok priser nu genom kampanjen. Skulle ni rekommendera att vänta till en Now or Never /Friends and family eller köpa nu?
 

Mr.cake

Medlem
Har tänkt att ta mig till Hong Kong i februari. Är väl helt Ok priser nu genom kampanjen. Skulle ni rekommendera att vänta till en Now or Never /Friends and family eller köpa nu?

Du får väl väga risk mellan "vinst". Är det t.ex värt att spara in någon/några tusenlappar eller safe:a och boka nu.

Lycka till!
 

bankb

Medlem
Hittar resa till från Arlanda till Miami i Plus för ca 8500 kr. Tror ni man hittar en resa billigare i en eventuell Friends and Family kampanj?
 

MrDollar

Medlem
SAS Friends & Family | Boka senast 2017-NOV-06 (res mellan 2017-DEC-01 och 2018-APR-30) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Kika första posten i den där. Verkar ha kostat lite över 6k.
Dock inget som säger att det blir samma pris detta år. Eller att det ens kommer en Friends and Family 2018.

Hittar resa till från Arlanda till Miami i Plus för ca 8500 kr. Tror ni man hittar en resa billigare i en eventuell Friends and Family kampanj?
 

Dr. Miles

Expert
Räkna med att det blir minst 400 SEK dyrare än förra årets kampanjer om man flyger till USA&Asien pga ny svensk flygskatt.
 

bankb

Medlem
Räkna med att det blir minst 400 SEK dyrare än förra årets kampanjer om man flyger till USA&Asien pga ny svensk flygskatt.

Då känns ju 8500 inte som ett pris som är helt av banan iallafall :) Kanske ska slå till, men man blir ju lite nervös när man vet att det kanske, eventuellt kommer en bättre kampanj. 2k per skalle kan man ju göra något roligare för :)
 

palmen

Moderator
Räkna med att det blir minst 400 SEK dyrare än förra årets kampanjer om man flyger till USA&Asien pga ny svensk flygskatt.
Flygskatten till USA är dock bara 250 kronor.
Jag bokade LA på någon annan kampanj för 5200 i plus. Priserna brukar vara från ca 6000 om man ska generalisera.
 
Flygskatten till USA är dock bara 250 kronor.
Jag bokade LA på någon annan kampanj för 5200 i plus. Priserna brukar vara från ca 6000 om man ska generalisera.

Såhär ser det ut för mig på min resa Stockholm-LA med SAS. (t/tr)

Bokad 14 januari, 2018.
Resdatum November 2018.

Fare: 835.00 SEK
Taxes, Fees, Other Charges: 930.00 SEK
Domestic/International Fees: 1520.00 SEK
Ticket Amount: Total Amount: 3285.00 SEK
 
Toppen