nitrid
Medlem
Läste precis denna artikel. Vågar man hoppas att SAS hoppar på?
Airbus to Offer Naps in the Cargo Hold - Bloomberg
Airbus to Offer Naps in the Cargo Hold - Bloomberg
Nja, SAS kör mycket cargo och det är just den som bär upp delar av SAS långlinjetrafik...Läste precis denna artikel. Vågar man hoppas att SAS hoppar på?
Airbus to Offer Naps in the Cargo Hold - Bloomberg
Nja, SAS kör mycket cargo och det är just den som bär upp delar av SAS långlinjetrafik...
Då föreslår jag att du ”provar” SAS Business först innan du önskar/efterfrågar ytterligare ett snäpp upp.Det var synd. Personligen tycker jag det är svårt att somna i plus har inte provat SAS bussiness ännu.
Hade varit fantastiskt att kunna vakna upp helt utvilad vid sin destination.
Fast tanken med dessa kapslar var väl att de skulle vara billigare än business. Typ som Tokyos kapselhotell. Inget för klaustrofobiker.Då föreslår jag att du ”provar” SAS Business först innan du önskar/efterfrågar ytterligare ett snäpp upp.
Och kanske uthyrd per timme? Long-haul dör man sitter halva tiden i stol och kan ligga ner havs tiden vore ju inte helt tokigt.Fast tanken med dessa kapslar var väl att de skulle vara billigare än business. Typ som Tokyos kapselhotell. Inget för klaustrofobiker.
X XXX X
XX XXX XX
XX XXX XX
Du tänker dig som en sovbuss?Jag har många gånger tänkt att de skulle sätta in såna där i vanliga kabinen. Är ju mycket dödutrymmen under stolar och ovan huvuden, tar man bort bagagehyllan skulle kanske 5st längsliggande tuber bara ta upp lika mkt yta som 3st ekonomi-treor (9 platser)
Kod:X XXX X XX XXX XX XX XXX XX
tvärsnitt av en 330 med 19 längsgående tuber. Hur man kryper in i dem lämnas som en övning för andra att klura ut
Så här såg kinesisk långdistansbuss (buss med sängstolar) ut.Du tänker dig som en sovbuss?