Senaste nytt

Singapore Airlines - Book the Cook

ErikLi

Medlem
Någon som vet om den finns på Arn-Dme-Sin rutten? Är det så mkt bättre jämfört med standard meny att beställa i förväg
 

Dr. Miles

Expert
Någon som vet om den finns på Arn-Dme-Sin rutten? Är det så mkt bättre jämfört med standard meny att beställa i förväg
Det är enkelt att kolla på deras webbsida.

De erbjuder inte Book the Cook för avgång från Stockholm eller Moskva.
Singapore Airlines skrev:
Business Class - Flights from
Adelaide
Auckland
Beijing
Dubai
Hong Kong
London
Melbourne
Munich
Paris
San Francisco
Singapore
Taipei
Zurich
Amsterdam
Barcelona
Brisbane
Frankfurt
Houston
Los Angeles
Milan
New York (John F.Kennedy)
Perth
Seoul (Incheon)
Sydney
Tokyo (Haneda, Narita)
Book the Cook
 

E.K

Medlem
Jag bokade Hindu non vegetarian meal från Stockholm till Singapore och blev aningen besviken när jag fick näst intill identisk frukost två gånger.

Tips till hemresan. Jag valde Book the Cook och kollade aldrig bekräftelsen via e-mail. Av någon anledning hade min frukost försvunnit!!
Hemresan var via Köpenhamn för jag hade ingen lust att gå av planet, som man måste göra om man åker via Moskva.

IMG_0390.JPG


IMG_0405.JPG
 

Alf

Medlem
Det verkar inte gå att boka detta från CPH. Det borde ju då gå att boka på returen från SIN, men det funkar inte för mej på min First bokning i november. Hur tusan skall jag då kunna prova deras Lobster Termidor?
 

Mediana

Medlem
Det verkar inte gå att boka detta från CPH. Det borde ju då gå att boka på returen från SIN, men det funkar inte för mej på min First bokning i november. Hur tusan skall jag då kunna prova deras Lobster Termidor?

Kan helt ärligt säga att du kan leva gott utan att ha provat den. Inte så mycket att hänga i julgranen.
 
Toppen