Senaste nytt

SAS Webshopping

Does not compute

Jag delar inte er uppfattning. Vid registerings står det "Første måned 0 kr" samt "Du kan altid og uden binding opsige dit abonnement til udløbet af den igangværende abonnementsperiode".

Jag har nu reggat mig, och fått en stripe på 1 kr. Poängen är reggade på Sas onlineportal och jag kommer säga upp detta i god tid innan den första månaden har löpt ut. Den som lever få se. :)
 

Kimmen00

Medlem
Jag delar inte er uppfattning. Vid registerings står det "Første måned 0 kr" samt "Du kan altid og uden binding opsige dit abonnement til udløbet af den igangværende abonnementsperiode".

Jag har nu reggat mig, och fått en stripe på 1 kr. Poängen är reggade på Sas onlineportal och jag kommer säga upp detta i god tid innan den första månaden har löpt ut. Den som lever få se. :)

Du kanske har rätt..
Det står:
Berlingske digital:
"Abonnementet er fortløbende til normalpris, men kan altid opsiges til udløbet af den indeværende abonnementsperiode"
Samt något om att man måste säga upp via mail och det var kostnad från början.. men nu hamnar jag på betalsida där det står Første måned 0 kr
(så var det ej igår!)
 

Canadien

Medlem
Första månad 0kr stod det för mig oxo, så jag hoppade på. Bra tillfälle att träna lite danska över helgen, men ska nog säga upp på Måndag iallafall.
 

Kimmen00

Medlem
Hoppade på Berlingske.
Märkliga är att jag fick ett "tack för ditt köp" mail men under mina abonnemang på tidningens hemsida så står det inte att jag har ngt aktivt abonnemang. Detta måste bevakas noga..
 

Kimmen00

Medlem
Hoppade på Berlingske.
Märkliga är att jag fick ett "tack för ditt köp" mail men under mina abonnemang på tidningens hemsida så står det inte att jag har ngt aktivt abonnemang. Detta måste bevakas noga..

Glöm det.. dök upp, så får väl säga upp efter helgen typ
 
Du kanske har rätt..
Det står:
Berlingske digital:
"Abonnementet er fortløbende til normalpris, men kan altid opsiges til udløbet af den indeværende abonnementsperiode"
Samt något om att man måste säga upp via mail och det var kostnad från början.. men nu hamnar jag på betalsida där det står Første måned 0 kr
(så var det ej igår!)

Jag reggade mig den 15/3, fick mailet idag 16/3 och på kvittot står det att jag har tillgång from 17/3.
Det här står det i kvittot jag erhöll. (Översatt via google translate)

"Tack för din beställning. Vi är glad att du har valt Berlingske Digitalt som prenumeration och vi kan bekräfta efter registrering av dinorder:

Tillgång från: 17.03.2018
Digital åtkomst: Hela veckan
Intropris: 0,00 kr.
Normalt pris: 249,00 kr.

Prenumerationen fortsätter till och med det avslutas. Vid utgången av en möjliga inledande eller kampanjperioden abonnemanget förlängs automatiskt med en ny prenumerationsperiod med samma betalningsfrekvens och till normala priset.

Abonnemangsvillkor
Avbokning
Du har rätt att ångra detta avtal utan motivering.
Avbeställningsperioden löper ut 14 dagar efter dagen du beställde din digitala prenumeration, och vi återbetala hela beloppet utan att göra en avgift."
 

Ano

Medlem
Automatisk registrering av poäng på köp via portalen fungerar väldigt sporadiskt för mig,. Minst sagt. Ungefär 50 % av köpen som registreras.

Hade ett väldigt märkligt scenario med Zetland.
Fick efter sign-up "Din beställning är registrerad"-mailet från SAS-portalen.
Poängen (1300p) dök upp under "Poäng påväg till dig".
Men har sedan försvunnit därifrån helt, utan att utbetalas.

Tråkigt, men får vara så. Vill inte gräva i eller kontakta SAS gällande fallet då det bara kan leda till restriktioner och åtstramningar gällande liknande "deals" för oss alla. Kul när det funkar iaf.. :)
 
Toppen