Senaste nytt

British Airways kampanj?

hoss

Medlem
I fjol vid den här tiden kom BA med en höstkampanj med lägre priser även i Business och Premium Ekonomi. Är det någon som vet ifall dom har nåt på gång även denna höst?

Hoss
 

hoss

Medlem
Uttryckte mig kanske oklart men menar alltså resor ut i världen, f n helst USA. Tänkte mig Premium Ekonomi och sen uppgradera till Business. 2010 kunde man få LAX t o r för under 10.000 i Premium.
 

Kricka

Medlem
BA har denna vecka kampanj: halva poängen för långdistansflyg
men tyvärr "bara" i WT och WT+. Skatter tillkommer som vanligt !
 

Concorde

Founding Member
Köpte ARN-JFK WT+ (Premium Economy) retur i juli med resa någon vecka senare för 9000SEK. Igår köpte jag ARN-BOS också i WT+ för resa nästa månad till priset 10000SEK. LAX får du för 12600 i WT+, fortfarande ett bra pris. Club World (Business) kostar 23000 tur och retur. Väldigt bra priser.
 

henrik l

Medlem
Köpte ARN-JFK WT+ (Premium Economy) retur i juli med resa någon vecka senare för 9000SEK. Igår köpte jag ARN-BOS också i WT+ för resa nästa månad till priset 10000SEK. LAX får du för 12600 i WT+, fortfarande ett bra pris. Club World (Business) kostar 23000 tur och retur. Väldigt bra priser.

Håller med,mycket bra priser.
Enligt spåmännen och spågummorna på flyertalk tror man på en ny kampanj i år igen i slutet av augusti. Efter den ekonomiska turbulensen måste man väl se till att hålla uppe efterfrågan. Själv köpte jag en GOT-HKG för 9000 kr i WT, vilket är ca 3000 mindre än vad man annars hittar som billigast. Tror att business GOT-HKG gick på runt 18 000, ligger annars runt 24-25 000 kr.
 

Concorde

Founding Member
Yes! Fick detta i inboxen idag. Verkar dock vara riktat mot ex-EU. Inget surr på internationella sidor ännu. Hoppas Club och First ingår. :)
 
Toppen