Senaste nytt

Bästa användning för 240.000 Eurobonus poäng

Adam

Medlem
Hej!
Jag har 240 000 EB points. Tänkta göra någon långresa med tjejen. Vart kan man komma i Business eller First på det?

någon som har något förslag?
 

Jacob

Medlem
Det är 240.000 poäng för två personer så budgeten är alltså 120.000 poäng/person.

Det räcker för en business biljett Sverige-Nordamerika (110.000 poäng/person). Sen går det ju alltid att köpa en separat betald biljett och använda poängen exempelvis för en resa inom Asien som brukar vara bra värde för poängen.

(Jag har förresten ändrat rubriken för att göra den mer tydlig.)
 

Magino

Medlem
För 110 000 poäng per person kan man flyga till följande länder i business från Europa;

North & Central America
Belize, Canada, Costa Rica, El Salvador, Guatemala, Honduras, Mexico, Nicaragua, Panama and*United States (excl. Hawaii).

North & Central Africa, Middle East
Algeria, Angola, Azerbaijan, Azores (Portugal), Bahrain, Burkina Faso, Burundi, Cameroon, Canary Islands (Spain), Chad, Congo, Cote d'Ivoire, Djibouti,*Egypt, Equatorial Guinea, Eritrea, Ethiopia, Gabon, Gambia, Ghana, Guinea, Guinea Bissau, Iran, Iraq, Israel, Jordan, Kenya, Kuwait, Lebanon, Liberia, Libya, Madeira, Malawi, Mali, Mauritius, *Mozambique, Morocco, Nigeria, Oman, Qatar, Republic of Cape Verde, Sao Tome and Principe Islands, Saudi Arabia, Senegal, Sierra Leone, Somalia, Sudan, Syria, Tanzania, Togo, Tunisia, Uganda,*United Arab Emirates, Yemen*and*Zambia.

Om du flyger lite till och lyckas få ihop 270 000 poäng öppnas världen ännu mer.
 

Palazzi

Medlem

NiNE

Medlem
Haaaaahaha vilken skön överraskning att langa fram till tjejen. "Jo du älskling vi pratade ju om en skön resa tillsammans, så nu har jag bokat Maputo förstår du!"...
 
Toppen