Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Singapore/Kuala Lumpur/Phuket T/R, SAS, 19.300 SEK inkl.

Dr. Miles

Expert
Jag har nämnt detta i gamla tråden men inte postat som separat deal.

[Business class] Stockholm-Singapore/Kuala Lumpur/Phuket T/R, SAS, 19,300 SEK inkl. skatter

STO-SIN/KUL/HKT T/R
Flygbolag: SAS (SK) + THAI (TG) eller Singapore Airlines (SQ) vidareresa från Bangkok
Kabinklass: Business class
Bokningsklass: Z (SK), J (TG) och C (SQ)
Fare basis: ZSEBIZ
Pris: 15.800 SEK + skatter ca 3.500 SEK , totalt ca 19.300 SEK inkl. skatter
Förköpskrav: 1 dag
Min/Max stay: stanna natten mellan lördag och söndag eller 6 dagar / 12 månader
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset
Stopover: 1 fri stopover är tillåten i varje riktning
Återbetalning: Ja, 614 EUR
Ändring: Ja, 414 EUR per gång
Routing: Stockholm/Göteborg-(SK)-Köpenhamn-(SK)-Bangkok-(TG/SQ: SK)-Singapore/Kuala Lumpur/Phuket

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Det finns också priser från annan ort i Sverige men det kostar ca 3.000 SEK mer.

Boka gärna TG flight med SK flightnummer mellan Bangkok och Singapore/Kuala Lumpur/Phuket om ni ändå flyger med THAI. Det sparar ca 350 SEK per riktning.
Singapore Airlines flight mellan Bangkok och Singapore blir ca 400 SEK dyrare i varje riktning.

SAS Business class
SAS Business class.jpg
(Foto: SAS Media Image Library)


Poängintjäning:
SK Z klass ger:

Stockholm-Köpenhamn-Bangkok-Singapore t/r ger ca 27.000 EB poäng utan status.
 

Dr. Miles

Expert
Teoretiskt,,är det smygreklam för deta risiga bolag?

Den där kommentaren tycker jag verkligen inte om! :mad:
Vi på BusinessClass.se redaktörer har varit tydligt att vi är oberoende av flygbolag/hotell eller annat.

Om vi får pengar eller annat medel från olika företag så redovisar vi det i artikeln/tråden.

Jag har postat många deals hittils och varken jag eller andra redaktörer har fått en pengar från något av flygbolagen som jag postade deals av.
 

Matsson

Medlem
Hej och tack för bra tips! Bokade just denna till SIN för familjen i juni nästa år. Dessutom ett trevlig komplement med KLM SIN-DPS för3250 i biz. Total kostnad Stockholm Bali i C 22600 med stopp i BKK och SIN är prisvärt.Dock vill jag gärna få tips om bra boende sanur eller nusa dua då vi aldrig varit på Bali förut. Vi stannar 4-5 dar innan dykning på Gili.
 

Henke

Medlem
Hej,

Överallt där jag söker hittar jag bara biljetter med Thai mellan Bangkok -Singapore i höst, vart kan jag hitta med Singapore airlines?
 
Toppen