Senaste nytt

SAS kundservice i Tallinn - våra hjältar!

taxvalp

Medlem
Lång telefonkö vid flera försök i dag och jag fick till slut lite förvånande hjälp av en svensk i stället. De har tydligen fått hoppa in extra på grund av hög belastning. En mycket kompetent agent även om han inte var så van vid Amex 2-4-1-bokningar. Än så länge oklart om han applicerar ombokningsavgiften men han kunde se mina samtliga SAS-bokningar och konstaterade att jag är en trogen kund så den kanske blir "bortglömd"...
 
Last edited:
Jag råkade ringa det vanliga SAS-numret för att boka om, de kunde inte se några platser på anslutningsflyget till Frankfurt, och kunde inte biljettera. De råkade dessutom lägga benet över atlanten en dag fel men anslutningsflyget till Frankfurt och från New York på rätt dag.
Ringde istället Tallinn där underbara Kristina svarar och genast plockar fram biz-platser och fixar till allting annat, samt biljetterar.
Underbar kvinna det där!
 

FFlash

Medlem
Jag vet att denna tråd skapades för att tacka Tallinn folk som sköter Amex 2-4-1 bokningar men jag vill passa på tacka Peter som sköter det vanliga kundtjänst numret i Finland. Jag alltid glad då det är han som svarar, han är alltid vänlig, trevlig och hjälpsam samt kunnig. (Däremot några tjejer som sköter finska kundtjänsten har mycket att önskas)
 

Irene

Medlem
God kväll alla!
Jag kommer att befinna mig i Tallinn i början av juli och tänkte passa på och tacka våra hjältar i SAS Tallinn personligen genom att ge en flaska champagne till var och en. Vet ni hur många de är där som jobbar i kundservice?
 
Toppen