Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

AndersSt

Medlem
Finns ingen availability till perth, eller inte nån kärra med den klassen?
Perth är grymt

Tallinn lyckades bara hitta Business på den sträckan, men vem vet, det går ju alltid att ändra om det dyker upp något? Kanske någon här som kan hitta något? Perth har jag hört mycket gott om, har en kollega som bott där.
 

palmen

Moderator
Tallinn lyckades bara hitta Business på den sträckan, men vem vet, det går ju alltid att ändra om det dyker upp något? Kanske någon här som kan hitta något? Perth har jag hört mycket gott om, har en kollega som bott där.
Finns inte First-time till Pert, detailed skulle vara om du kan åka till Sydney i First med Thai och trockla dig till Perth på något sätt med Air New Zealand
 

Agö

Medlem
Tallinn lyckades bara hitta Business på den sträckan, men vem vet, det går ju alltid att ändra om det dyker upp något? Kanske någon här som kan hitta något? Perth har jag hört mycket gott om, har en kollega som bott där.
Thai flyger väl Dreamliner på sträckan. Utan First med andra ord.
 

AndersSt

Medlem
Thai flyger väl Dreamliner på sträckan

Japp, det stämmer. Men jag är ganska nöjd med C på den sträckan, känns ändå bra med F på den längre sträckan som dessutom är nattflygning åt båda hållen. Har en känsla av att jag kommer vara ganska lättvaggad efter god mat och dryck då.
 

Senator

Moderator
Refurbishment of the SWISS Lounges at Gates A at Zurich airport
SWISS is refurbishing for you. You will soon be able to enjoy your time at Zurich airport in the renovated SWISS Lounges A. During the refurbishment until April 2018, the SWISS Senator and Business Lounges A will remain closed.

Om jag ens hinner med nåt annat, vad borde jag ta istället?


FCL A är öppen under renoveringen, ny kommer snart
 

squeezen

Medlem
Följdfrågor, kanske är lite OT.
Kan det tänkas att man blir hämtad och/eller lämnad i bil nu när man flyger första klass från FRA? Ankommer från CPH. Är det Senator-lounge på FRA som gäller?
Som jag förstått det så är det "bara" senator lounge som gäller så länge du inte åker LH första klass vidare.
 
Toppen