Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Jonas C

Medlem
Bättre benutrymme på rad 30 så jag sitter hellre där :)
Kommer med största sannolikhet bli mina flighter som återkvalificerar till diamond.
Sitter dessutom alltid på A om det finns sådana säten lediga
Då förstår jag. Vilken dag flyger du ut? Jag reser den 29 april, hem 4 maj.
 

kajjan85

Medlem
Forstätter på offtopic, men forsätter på vad som diskuteras de senaste inläggen.

Jag lyckades få in 9 legs när jag gjorde en ändring på befintlig bokning idag. När tjejen frågade "varför jag inte åker direkt från Bangkok till Köpenhamn" förstod jag att hon måste vara ny på jobbet om hon inte stött på typer som oss tidigare, varpå jag försökte med min fuling, vilket gav utdelning ;) När jag först bokade resan med Kristina frågade jag samma sak, men fick då ett nej. Sista och 9:e benet var FRA-CPH med LH i C. Fördelningen blev dessutom 3 legs dit och 6 legs hem.
 

jsn

Medlem
Jag förstår och uppskattar att den vanliga tråden hålls ren från utsvävningar, men vad är tanken med denna tråd? Är det en ren slasktråd där utsvävningarna snudd på hamnar i /dev/null, eller finns det någon ytterligare tanke med denna tråd?
Som det är just nu så är denna tråd väldigt svår att följa och förstå vilka kommentarer som hör till varandra, vilka kommentarer som hör till vilket originalinlägg, samt var gränsen går mellan referenser till olika originalinlägg.
Om det finns ytterligare tanke så föreslår jag att börja varje ny batch med utsvävningar med en länk till det originalinlägg. Det skulle göra det mycket tydligare och enklare för min förståelse.
Jag anmäler min egen tråd och hoppas på feedback från moderatorerna :)
 

palmen

Moderator
Jag förstår och uppskattar att den vanliga tråden hålls ren från utsvävningar, men vad är tanken med denna tråd? Är det en ren slasktråd där utsvävningarna snudd på hamnar i /dev/null, eller finns det någon ytterligare tanke med denna tråd?
Som det är just nu så är denna tråd väldigt svår att följa och förstå vilka kommentarer som hör till varandra, vilka kommentarer som hör till vilket originalinlägg, samt var gränsen går mellan referenser till olika originalinlägg.
Om det finns ytterligare tanke så föreslår jag att börja varje ny batch med utsvävningar med en länk till det originalinlägg. Det skulle göra det mycket tydligare och enklare för min förståelse.
Jag anmäler min egen tråd och hoppas på feedback från moderatorerna :)
Det blev för mycket off topic i tråden om bokade award resor där det ena och det andra började diskuteras så den tråden innehöll massa saker som inte var relevant.

Vill man se vilka resor andra bokat ska man inte behöva scrolla förbi en massa annat i tråden. Vi försöker hålla den så ren som möjligt.

Som alltid när man svarar på något är det bra om man citerar det man svarar på för att det ska bli lättare att förstå. Men när inte det görs går vi inte in och lägger dit citeringar i efterhand.
 
Toppen