Senaste nytt

Ny Emirates First

Alf

Medlem
2-3-2 per se behöver ju inte vara kasst. Så länge utrymmen och gången kan nås utan att klättra

Jo det är kasst. Det är en pina att hamna i mittsätet om man inte reser i ett sällskap på tre. Dessutom blir det ju trängre med tre stolar än två. Av denna anledning är valet mellan exv Emirates och Qatar till Qatar fördel när det gäller B777.
 
Jo det är kasst. Det är en pina att hamna i mittsätet om man inte reser i ett sällskap på tre. Dessutom blir det ju trängre med tre stolar än två. Av denna anledning är valet mellan exv Emirates och Qatar till Qatar fördel när det gäller B777.
Lufthansas 2-3-2 ser najs ut o ja skulle inte ha något mot o sitta i mitten där när det är dags
 

Canadien

Medlem
Kalla de va du vill men sitter man på sidan o inte har fönster så ser ja de iaf som en tvåa istället för en etta
Fast det kallas de facto 1. T ex SAS har 1-2-1 i sin Business. Sätena närmast fönstret alternerar mellan att vara vid fönstret eller 50cm ifrån. Annars blir det väldigt svårt att jämföra kabiner om du skulle kalla SAS nya för 2-2-2.
 
Fast det kallas de facto 1. T ex SAS har 1-2-1 i sin Business. Sätena närmast fönstret alternerar mellan att vara vid fönstret eller 50cm ifrån. Annars blir det väldigt svårt att jämföra kabiner om du skulle kalla SAS nya för 2-2-2.
Det är olja saker på på SAS är det bara en kolumn me säten på den sidan men på lufthansas nya äre två sånna
 

Canadien

Medlem
Det är olja saker på på SAS är det bara en kolumn me säten på den sidan men på lufthansas nya äre två sånna
Väldigt OT för denna tråd nu...
Nej, du har tyvärr fel.

Lufthansas nya benämns 1-1-1 alternerande med 1-2-1.

Alla sidosäten har fönster. Men fönster eller ej avgör inte om det kallas för etta eller tvåa, det beror på om de räknas till samma rad (är bredvid varandra) eller ej.

2017-12-18-10-52-18.jpg
 
Toppen