Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Sebbeh

Medlem
Trippeldipp sysslar jag med också!

Så jag drar först vanligt eb kort - 2p / l som kommer in någon dag senare.
Sen betalat jag med eurobonus amex anslutet till preem. 2p / l som samlas till en klumpsumma som kommer efter månaden.
Plus att jag får 15p/100kr av amex.

Det finns en preem i barkarby också. Samt en i täby. Dom funkar bra för mig som bor i norrort och jobbar norr om stan.
 

Kimmen00

Medlem
Trippeldipp sysslar jag med också!

Så jag drar först vanligt eb kort - 2p / l som kommer in någon dag senare.
Sen betalat jag med eurobonus amex anslutet till preem. 2p / l som samlas till en klumpsumma som kommer efter månaden.
Plus att jag får 15p/100kr av amex.

Det finns en preem i barkarby också. Samt en i täby. Dom funkar bra för mig som bor i norrort och jobbar norr om stan.

Finns 3 automat-preem i Täby.
 

flonken

Medlem
Trippeldipp sysslar jag med också!

Så jag drar först vanligt eb kort - 2p / l som kommer in någon dag senare.
Sen betalat jag med eurobonus amex anslutet till preem. 2p / l som samlas till en klumpsumma som kommer efter månaden.
Plus att jag får 15p/100kr av amex.
.
Jag får inte alltid den där klumpen varje månad. Nån dag efter tankning får jag 2p/l, så det fungerar.
Kan man efterregistrera tankningar för dubbeldippen?
 
Jag får inte alltid den där klumpen varje månad. Nån dag efter tankning får jag 2p/l, så det fungerar.
Kan man efterregistrera tankningar för dubbeldippen?
Nej ingen efterregistrering. Men registrera ditt kort här: SAS EuroBonus - Preem.se
Trippeldipp görs enl följande:
1. dra Eurobonus-medlemskortet (utan betalfuntkion) i automaten.
2. Betala med ditt SAS-Amex/SAS-Diners/SAS-Mastercard som dessutom är registrerat enligt länken ovan.
 

flonken

Medlem
Nej ingen efterregistrering. Men registrera ditt kort här: SAS EuroBonus - Preem.se
Trippeldipp görs enl följande:
1. dra Eurobonus-medlemskortet (utan betalfuntkion) i automaten.
2. Betala med ditt SAS-Amex/SAS-Diners/SAS-Mastercard som dessutom är registrerat enligt länken ovan.
Jag har reggat mitt Amex, innan jag stoppar in det så stoppar jag in min EB-kort utan chip och det står bonuskort registrerat i terminalen.
Jag fick ingen klump i September, Oktober eller December, men i November kom det en klump på ca 90 liter (normal månadsförbrukning) utöver det vanliga som dyker upp dagen efter jag har tankat.
 
Toppen