Senaste nytt

Donera Air Berlin poäng till resa..

Brandten

Medlem
I så fall får vi vara lite smarta, poola från några konton till ett, som sen för vidare till slutdestinationen? Och upprepa...borde funka?
Hur som, nån som vill ha poängen får ge sig till känna.
Bra förslag! Jag kommer ha fullt upp imorgon så kommer inte hinna sätta mig in i hur bokningen med TopBonus fungerar eller hur man ens gör det. Har bara 500 poäng på mitt konto och som ni säger, skatterna är ju skyhöga. Gick att hitta billigare resa vissa datum med BA och/eller AF.
 

JWD

Medlem
Jag har 10.500 poäng som jag kan skänka bort, bara jag kommer åt mitt konto (får felmeddelanden när jag begär nytt lösenord).

Om skatterna inte var så höga hade jag kunnat offra mig att låta er andra avgöra en destination att skicka iväg mig till över jul o_O
 

Thornado

Medlem
Kan vi inte samla ihåg 2*50000 poäng och boka varsin enkelresa till säg Sydney och Auckland åt två olika personer (eller två städer i Sydostasien om vi inte har nog med poäng). De får endast ha med sig pass (inget kreditkort eller andra pengar) och sen ska de köra ett race och försöka ta sig hem till Sverige så snabbt som möjligt samtidigt som de liverapporterar här.
 
Toppen