Senaste nytt

Donera Air Berlin poäng till resa..

Tråd för att donera Air Berlin miles.

https://topbonus.airberlin.com/web/...tb_button&utm_campaign=tb_fampr_nd_u_20171110

Överföring ovan. Man får max ta emot överföringar från 7 olika konton så små överföringar på ett par hundra miles bör inte genomföras.

Men börja med att skriva hur mycket poäng du kan donera så får vi kolla om det ens går ihop med någon destination då man som sagt bara får ta emot ifrån 7st olika konton.

Jag har inget superbehov av att åka economy class men tänker ju att det är tråkigt om miles brinner inne.

Denna tråd är bara skapad för att kolla vad som går att få ihop milesmässigt, sen tar vi det därifrån.
 
Last edited:

MrDollar

Medlem
Detta är en spin-off på denna tråd:
http://www.businessclass.se/forum/threads/skänkes-5387-airberlin-topbonus-miles.91872/


Vill påminna om att det inte är ok att diskutera i marknadsplatsen och att man inte får försöka göra egna affärer i andras trådar.

Det låter dock som något ypperligt bra att någon eller några kanske kan få ihop en resa med skänkta miles så starta gärna en egen tråd om detta så kan vi ju alltid ge tillåtelse i ett specialfall att låta diskussioner ske i den tråden.

/Moderator


Till vem eller vad är det man donerar till?
 

jumbooze

Medlem
Andreas, har du några miles från början eller är du bara villig att offra dig?

Min tanke var att i första hand ge bort till någon som kunde bli hjälpt av dem för att kunna boka något.
 
Andreas, har du några miles från början eller är du bara villig att offra dig?

Min tanke var att i första hand ge bort till någon som kunde bli hjälpt av dem för att kunna boka något.

Har typ 3.000 bara. Jag kan offra mig. Vill inte ens flyga ekonomi egentligen så någon annan får gärna ta på sig uppdraget. Tycker bara det är tråkigt att så många miles brinner inne.

Men verkar svårt o styra upp så gör som ni vill. Ganska höga skatter ändå som äter upp mycket..
 

gdaily

Medlem
Edit: 2500 av mina 3000 poäng var ej överförbara, så det är väl knappast intressant med den sista 500-ingen, men pm någon vill ha dom så PMa
 
Last edited:
Toppen