Tack för snabbt svar antar att det inte borde göra någon skillnad om man applicerat en voucher på bokningen?Ja, det är möjligt.
Nej, ingen skillnad.Tack för snabbt svar antar att det inte borde göra någon skillnad om man applicerat en voucher på bokningen?
Det är nog bara ringa igen, boka om en resa tror jag bara går att göra via telefon i dagsläget.Jag har en eurobonusresa bokad nu till på lördag 26/8 ORD-ARN som är bokad på poäng som går ut i september 2017. Jag skulle vilja boka om min bokning till 28/8 istället och har hittat en passande eurobonusbiljett den dagen. Jag har har försökt att omboka på SAS.se men det verkar inte vara tillgängligt just nu. Jag skulle kunna avboka min nuvarande eurobonusbiljett, men problemet är att jag inte vet när poängen kommer tillbaka till mitt EB-konto så att jag kan använda poängen som går ut i september till den nya biljetten, annars är risken att de brinner inne.
Jag har försökt ringa SAS i USA men satt i kö i över 30min utan något svar och har tyvärr inte möjlighet fortsätta i sitta i telefonkö.
Någon som har ett tips på hur jag kan gå tillväga?
Det ser ut som det har blivit förändring när det gäller för SAS EuroBonus Silver och Gold.
Det verkar också som om de har tagit bort ändringsavgiften för Diamonds har jag sett, men det står det ju inte i skärmdumpen. Hmm. @palmen var det du som mailat EBD-supporten om det?Det ser ut som det har blivit förändring när det gäller för SAS EuroBonus Silver och Gold.
Visa bifogad bild 68159
Ändring skedde i 2017-JUN-01 och det kostar 40 EUR per person om man bokar bonusresan genom SAS kundtjänst.
EuroBonus award rules & service fee - SAS
Nej det var en annan person som finns på detta forum som mailat och fått det bekräftat av diamond supporten.Det verkar också som om de har tagit bort ändringsavgiften för Diamonds har jag sett, men det står det ju inte i skärmdumpen. Hmm. @palmen var det du som mailat EBD-supporten om det?
Ah, sorry.Nej det var en annan person