Senaste nytt

Diskussion om resor för att se NFL/NHL/NBA/MLB/övrig sport på plats i USA

Xilan

Medlem
Kul att träffa på en till som gillar Vikings! Jag åker till Chicago i oktober för att se Bears-Vikings och sen blir det Vikings-Browns i London.

Pendlar du till Minneapolis varannan vecka för matcherna eller jobbar du mycket där?
Köper du biljett på plats i Minneapolis eller i förväg?
Planerar att se Vikings-Packers. Vet inte hur kall man kan vara. Dvs kommer priserna gå upp eller ner?
 

Guiden

Medlem
Köper du biljett på plats i Minneapolis eller i förväg?
Planerar att se Vikings-Packers. Vet inte hur kall man kan vara. Dvs kommer priserna gå upp eller ner?
Har en kompis som bor i Chicago så han köpte biljetterna igår.

Antar att priset till viss del kommer bero på hur lagen ligger till då men då det nästan är ett derby kan jag tänka mig att det kommer vara rätt fullt. Kan vara trist att komma dit och det inte finns några biljetter :(
 

palmen

Moderator
Gottade biljetten under vårt maxpris tidigare i veckan för att se Patriots. Blev aningen förvånad när Stubhub skulle ha 66$ per biljett i avgift för biljetten. Blev inga biljetter pga det så vi letar vidare.

Hade självklart räknat med en viss summa i avgift men inte 500 kronor biljetten när priset är över 2000 för en biljett.
 

Senator

Moderator
Hälsingar från Texas Memorial Stadium i Austin, Texas. Säsongsöppning för Longhorns hemma mot Maryland Terpins.

8:e största stadion i USA. Sjukt att 8 universitet har stadion med plats till över 100 000 personer:

List of American football stadiums by capacity - Wikipedia

0db18a5fe6673804b55420d9297c1ab2.jpg


98cf8951f94f4ff7de52374a0681469a.jpg


72b03a8c07317e8d816f21fe273cf46d.jpg


43cea4fcbc5dde3ed8b819f9cb1df08a.jpg
 

Ohjay

Medlem
I måndags var jag i Minneapolis för Monday Night Football, Vikings vs Steelers.
Fantastiskt bra match men tyvärr inga vettiga bilder då det var fullt upp med att heja på mina Vikings.

IMG_20170911_165750.jpg


Sedan flög jag till Cincinnati för Thursday Night Football(igår), Bengals mot Texans.
Dålig match, halvdan uppslutning av hemmafans.. Fanns en hel del att önska, men det var fotboll iaf.

IMG_20170914_224347.jpg IMG_20170914_201710.jpg IMG_20170914_201310.jpg IMG_20170914_225653.jpg IMG_20170914_205612.jpg
Nu ska jag vidare till Pittsburgh och se Steelers vs Vikings på söndag.
Om jag nu kommer fram. Försenat flyg så ombokad, uppgraderad och beräknad ankomst 8 timmar senare än planerat.
 

Totopez

Medlem
Gottade biljetten under vårt maxpris tidigare i veckan för att se Patriots. Blev aningen förvånad när Stubhub skulle ha 66$ per biljett i avgift för biljetten. Blev inga biljetter pga det så vi letar vidare.

Hade självklart räknat med en viss summa i avgift men inte 500 kronor biljetten när priset är över 2000 för en biljett.
När ska du dit? Jag håller på och köper biljetter till Chargers 29/10. Har hittat lower sideline för drygt 500 USD inkl avgift. Dyrt som fan, men det blir första besöket på Gillette så det får kosta.
 

palmen

Moderator
När ska du dit? Jag håller på och köper biljetter till Chargers 29/10. Har hittat lower sideline för drygt 500 USD inkl avgift. Dyrt som fan, men det blir första besöket på Gillette så det får kosta.
Vi åker nästa vecka. Finsn att köpa 1 biljett för 199$, vårt problem är att vi ska ha 3 biljetter. Nästan bara 1,2,4 biljetter som säljs. Priserna har i alla fall droppat markant senaste dagarna. Får hoppas på Patriots förlust nu i omgång 2 också :)
 

Totopez

Medlem
Vi åker nästa vecka. Finsn att köpa 1 biljett för 199$, vårt problem är att vi ska ha 3 biljetter. Nästan bara 1,2,4 biljetter som säljs. Priserna har i alla fall droppat markant senaste dagarna. Får hoppas på Patriots förlust nu i omgång 2 också :)
Nu vill jag egentligen inte ge tips till någon som önskar att Pats ska förlora, men kolla på fyra biljetter istf tre. Den match jag letar efter har det ofta varit billigare att köpa fyra pga större utbud.
 
Toppen