Senaste nytt

Hur väljer man platser på Air China

Gus

Medlem
Hur väljer man platser på Air China business class som man bokat via Tallinn? På Air Chinas hemsida kan man bara välja platser bokade på airchina.com/se.
 

Gus

Medlem
Kolla Lufthansa, jag brukar kunna välja där.
Gick inte. Kunde bara välja säte på Lufthansas flighter. När jag ska välja säte inloggad på SAS står det bara att jag måste gå in på den svenska sidan av SAS för att kunna göra ändringar i bokningen, även fast jag redan är inne på den svenska sidan.
 

palmen

Moderator
Försökt hämta upp min bokning på Thais hemsida men det fungerar inte.
Har ett ben i en eurobonusbokning med Air China, kan dock inte hämta upp den på Air Chinas hemsida och inte heller på Thai (inget ben är med Thai). På SAS och ANAs sida kan jag inte välja säte på Air China flighten.

Några fler tips om jag inte ska ringa in till SAS för att de ska lägga in säte?
 
Försökt hämta upp min bokning på Thais hemsida men det fungerar inte.
Har ett ben i en eurobonusbokning med Air China, kan dock inte hämta upp den på Air Chinas hemsida och inte heller på Thai (inget ben är med Thai). På SAS och ANAs sida kan jag inte välja säte på Air China flighten.

Några fler tips om jag inte ska ringa in till SAS för att de ska lägga in säte?
Prövat LOT eller Luthansa?
 

Johans00

Medlem
Försökt hämta upp min bokning på Thais hemsida men det fungerar inte.
Har ett ben i en eurobonusbokning med Air China, kan dock inte hämta upp den på Air Chinas hemsida och inte heller på Thai (inget ben är med Thai). På SAS och ANAs sida kan jag inte välja säte på Air China flighten.

Några fler tips om jag inte ska ringa in till SAS för att de ska lägga in säte?
Jag har för mig att sas classic funkade för mig när jag hade ett ben med Air China i September.
 
Toppen