Senaste nytt

Plusgrade: Rapportera dina bud

J-Dog

Medlem
Kan kanske ha att göra med att nya minimibudet efter uppgraderingshöjningen är 15 000 och budet lades innan dess.

Tror mer att det var få platser som är orsaken. Har själv fått igenom bud lagda innan höjningen som legat på mellan 10 500 - 11 500p. Så här verkar PLUS se ut på din flygning just nu.

cph-sfo-170503.PNG
 

trekker

Medlem
Sträcka: MAN-ARN
Datum: 2017-05-04
Från kabinklass: Go
Till kabinklass: Plus
Bud (ange poäng/pengar (valuta)): 600 SEK (minsta mojliga bud)/person (2 pers)
Bid strength: ?
Eurobonusstatus: EBS
Hur långt i förväg anmälde du om uppgradering: 49 timmar
Gick uppgradering igenom: Ja, 48 timmar innan avgang

Det gick igenom pa forsta forsoket, kunde hugga 1D och 1F ocksa vilket kanske tyder pa en ganska tom pluskabin.
 

EBD_Hakan

Medlem
Vad är det som gäller med Plusgrade på resor till Tokyo? Jag har förstått att klassisk budgivning inte är tillåten enligt Japansk lag så därför är det ett fastpris på Plusgrade som gäller, men går det "budet" igenom direkt eller måste man vänta till 48h innan avresa för att få svaret?
 

mha321

Medlem
Vad är det som gäller med Plusgrade på resor till Tokyo? Jag har förstått att klassisk budgivning inte är tillåten enligt Japansk lag så därför är det ett fastpris på Plusgrade som gäller, men går det "budet" igenom direkt eller måste man vänta till 48h innan avresa för att få svaret?
Fast pris, men du måste fortfarande vänta till 48h innan.

Undrar hur det är med EBG/EBD-bonusen på buden. Är den också borta ur beräkningen? Någon som vet?
 

Agö

Medlem
Vad är det som gäller med Plusgrade på resor till Tokyo? Jag har förstått att klassisk budgivning inte är tillåten enligt Japansk lag så därför är det ett fastpris på Plusgrade som gäller, men går det "budet" igenom direkt eller måste man vänta till 48h innan avresa för att få svaret?

Fast pris, men du måste fortfarande vänta till 48h innan.

Undrar hur det är med EBG/EBD-bonusen på buden. Är den också borta ur beräkningen? Någon som vet?


Här finns T&C för uppgraderingar på Tokyolinjen.

https://www.flysas.com/upload/travel_info/plusgrade/plusgrade-tc-jp-en.pdf

The new ticket class of the upgrade applies as the basis for earning points.
 
Toppen