Senaste nytt

Dubbla poäng på SAS och vissa Wideroe 6 mars - 10 april 2017

Buffy

Medlem
Ringde till SAS och han jag pratade med gick bort till Eurobonusavdelningen för att kolla om min anmälan var mottagen eller inte (var ju sen) men han hävdade att det inte kunde kolla upp det. Märkligt? Antingen finns man väl anmäld eller inte? Kanske kan ringa något annat nr och be dem kolla igen. Ringde till 0770-727 727
 

palmen

Moderator
Ringde till SAS och han jag pratade med gick bort till Eurobonusavdelningen för att kolla om min anmälan var mottagen eller inte (var ju sen) men han hävdade att det inte kunde kolla upp det. Märkligt? Antingen finns man väl anmäld eller inte? Kanske kan ringa något annat nr och be dem kolla igen. Ringde till 0770-727 727
Det är väl enda kontaktvägen via telefon. Är du guld eller högre kan du ju testa på de specifika mail adresserna.
 

maswan

Medlem
... Mitt saldo indikerar att jag har fått dubbla poängen för min go->business till Hong Kong, men under Account Activity har jag bara en st 11250 poäng listad. Inte helt fel uppgradering dock, 13750 päng spenderade netto. Fick igenom budet på vägen tillbaka imorgon också. :)
 

Abbs

Medlem
Blev en bokning nästa helg till Hong Kong från Arlanda. Bokat rad 30 båda vägarna men blir Plusgradeförsök. 17e ut och 19e hem. Någon annan BCare där eller på flyget? :)
 
Toppen