Senaste nytt

Estonian Air, Moskva-Tbilisi... Många Miles för pengarna!

Palazzi

Medlem
Tänkte bara tipsa om att om man nu kan boka biljetter i low-economy mellan MOW & TBS med Estonian-Air (som ger 100% till EBB) och då få 5.000miles för 1.470kr (162.15€)


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Ett annat tips (som jag skrivit om i en annan tråd) är att hålla utkik på cherry.ee (Estniska groupon) efter rabattkuponger till bokningen. De är för tillfället slut, men kommer tillbaka lite då och då. Man kan köpa en voucher för 89.90€ som är värd 132.26€ (32%rabatt). (https://cherry.ee/estonian-airi-lennupiletid-32)

162.15-132.26= 29.89€
29.89€+ 89.90€= 119.79€ (1.100kr)

Om man är Eurobonus Guld och får 25% bonus blir totala intjäningen 6250miles, för 1.100kr!
 

LiiaC

Medlem
Tyvärr kan man inte köpa något från cherry.ee om man inte har den estniska internetbanken ( konto i Estland ). Dom tar inte emot några utländska kort. Hoppas att det blir en förändring snart.
 

Palazzi

Medlem
Tyvärr kan man inte köpa något från cherry.ee om man inte har den estniska internetbanken ( konto i Estland ). Dom tar inte emot några utländska kort. Hoppas att det blir en förändring snart.

Oh tusan... Det förklarar varför jag inte lyckades betala:p Läste tipset om cherry.ee på Flyertalk förut, men förmodligen var personen som utfärdade rekommendationen av estnisk härkomst.

Tack för förtydligandet! :)
 

LiiaC

Medlem
Första köpet måste göras med en estnisk bankkort och därefter går det att använda annan typ av kort. Det är deras sätt att undvika kortbedrägerier.
 

KeXx

Medlem
Vad i helv...?! Jag kan bara hitta det priset på en enkelresa. Kan du möjligen hjälpa mig att hitta det priset på en T/R?
Är det någon specifikt datum det gäller?

Testade leta på ITA men fick bara "No flights found" och på OVs hemsida fick jag som sagt bara det priset på en enkelresa.
 

Palazzi

Medlem
Vad i helv...?! Jag kan bara hitta det priset på en enkelresa. Kan du möjligen hjälpa mig att hitta det priset på en T/R?
Är det någon specifikt datum det gäller?

Testade leta på ITA men fick bara "No flights found" och på OVs hemsida fick jag som sagt bara det priset på en enkelresa.

Lååångt fram i tiden :) Testa Feb-Mars 2013, på OV's hemsida.

För att förtydliga är det alltså Low-economy biljetter, med bara handbagage. OV började med 100% även på dessa flygningar för 2v sedan :)
 
Last edited:
Toppen