Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

LSH

Medlem
GitHub - travelhacks/flysasClient

För de som inte har senaste utvecklingsverktygen för dot.net har jag kompilerat en version för windows https://github.com/travelhacks/flysasClient/releases/download/0.1/x86.zip
Innehåller en våldsamt massa filer. Starta genom att dubbelklicka på flysasclient.exe

Edit:
Laddade ner och startade och fick en elak varning. Fungerar dock fint om man vågar trotsa denna.
För första gången på många år saknar jag nu att inte ha en Windows-burk :(
 

aldrighemma

Medlem
Tack @LSH!!! Helt underbart, det som tar minuter att söka på sas.se tar sekunder med det här verktyget!
Helt underbart att lägga musen åt sidan och jobba med textsökningar, så mycket mer effektivt!

Ett önskemål skulle vara att också kunna se bokningsklasser. (om det ens är möjligt...)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

LSH

Medlem
Tack @LSH!!! Helt underbart, det som tar minuter att söka på sas.se tar sekunder med det här verktyget!
Helt underbart att lägga musen åt sidan och jobba med textsökningar, så mycket mer effektivt!

Ett önskemål skulle vara att också kunna se bokningsklasser. (om det ens är möjligt...)

Kul att det används! Ja bokningsklass finns med. Ska kolla om det funkar att skriva ut det i tabellhuvudet eller om det blir för många kolumner. Annars får jag skriva ut det efter priset.
 

LSH

Medlem
Går det söka multi-segment med paketeringen eller kan man lägga till önskelistan?
År inte riktigt säker på vad du menar. Har försökt men inte lyckats att göra saker så som awards, riktig open jaw mm. Att visa alla segment i sökningen KLR-NRT skulle dock gå (KLR-ARN-CPH-NRT).
 

gjohansson

Medlem
År inte riktigt säker på vad du menar. Har försökt men inte lyckats att göra saker så som awards, riktig open jaw mm. Att visa alla segment i sökningen KLR-NRT skulle dock gå (KLR-ARN-CPH-NRT).
T.ex. ARN-HEL 18/2, HEL-CPH 19/2, CPH-ARN 20/2.
Klart man kan göra sökningar efter varandra men lite lat är man ju om man kunde se allt i ett resultat. :)
 
Toppen