Senaste nytt

Billhop inför värvningsbonus

Status
Stängd för vidare inlägg.

Meazza

Medlem
Fick detta på mailen:

Testa vår nya funktion!

För varje person du värvar till Billhop bjuder vi på avgiften när du betalar räkningar hos oss. Du får betala räkningar för 10 000 kr utan avgift för varje person du värvar.*

Du kan bjuda in både privatpersoner och företag och de får i sin tur betala räkningar för 5 000 kronor utan avgift på Billhop.

Om du exempelvis bjuder in tre personer kommer du att kunna betala räkningar för 30 000 kr utan avgift på Billhop (värde 750 kr då ordinarie avgift på Billhop är 2,5% av transaktionsbeloppet).

Funktionen är aktiverad på ditt konto så allt du behöver göra är att logga in, gå till "Inställningar" och sedan klicka på "Bjud in till Billhop". Där hittar du din personliga inbjudningslänk som du kan dela med vänner och bekanta.


Betala räkningar med betal- & kreditkort på Billhop!
 
Någon som vet om man kan betala räkningar till banker och likn. hos Billhop? Huslån t.ex.
Det går inte hos Betalo vet jag så jag antar att det är likadant med Billhop, men är det någon som vet säkert?
 

spritfet

Medlem
Ok så i detta fall betyder det ingen avgift för betalning med Amex? I så fall får nån gärna värva mig, skicka PM!

Edit: Tack, värvad!
 

Thornado

Medlem
Även om det inte finns några explicita regler kring värvning till Billhop ännu (det har ju trots allt just blivit möjligt). så tycker jag att vi nog kan anta att samma anda som när det gäller värvning till Amex borde gälla, dvs inga erbjudanden om kompensation för värvning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen