Senaste nytt

Handelsbanken Platinum och Infinite

wenne87

Medlem
Utnyttjade prisskyddet idag, och vilken service, hade hittat en vara billigare, skickade in kvitton och intyg, 14 tim senare kommer svar om att de satt in pengarna på konto. Både bra av försäkringen och posten!
 

Maggan

Ny medlem
Efter att ha läst inläggen här frågade jag min bankman om rabatt på Platinum kortet. Kunde tyvärr inte få det för 1000kr per år, men får första året avgiftsfritt! :) Så tack för alla tips här, hade aldrig frågat annars!
 
Efter att ha läst inläggen här frågade jag min bankman om rabatt på Platinum kortet. Kunde tyvärr inte få det för 1000kr per år, men får första året avgiftsfritt! :) Så tack för alla tips här, hade aldrig frågat annars!

Fråga nästa år om du fortsättningsvis får för 1000 kr/året, byt bank annars. Varför göda svinen om man inte får någonting tillbaka ;)
 

Dahl

Medlem
Fråga nästa år om du fortsättningsvis får för 1000 kr/året, byt bank annars. Varför göda svinen om man inte får någonting tillbaka ;)

Bankens kort är oftast gratis om du har bolån och sparande på banken. Tror alla vänner som har HSB har gratis platinakort.
 

NiklasH

Ny medlem
Det var någon tidigare i tråden som frågade om Handelsbankens säkerhetsdosa behövs vid köp på Internet med Platinum kortet. Det behövs på alla köpställen som är MasterCard SecureCode anslutna.
Jag har ingen aning om det går att stänga av funktionen.
 
Det var någon tidigare i tråden som frågade om Handelsbankens säkerhetsdosa behövs vid köp på Internet med Platinum kortet. Det behövs på alla köpställen som är MasterCard SecureCode anslutna.
Jag har ingen aning om det går att stänga av funktionen.

Är det skillnad på Platinum eller vanligt kort? Alla "secure" oavsett VISA/Mastercard kräver väl dosa?
 
Toppen