Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25

Dr. Miles

Expert
Var det en flexibel biljett du hade eller gick det bra med argumentet att de flyttat hemresan?
När jag försökte ändra avgången, kunde jag också välja andra datum och även på utresan som inte var direkt påverkad av inställa avgången.
Jag köpte biljetten med billigaste möjliga hand baggage only fare.
 

agehall

Medlem
Var det en flexibel biljett du hade eller gick det bra med argumentet att de flyttat hemresan?
Det var absolut inte en flexibel biljett. HBO bokad under deras Black Friday-rea. :)

Jag förklarade helt krasst att jag behöver mer tid i London och jag kan inte åka hem dagen därpå så det enda alternativet är att flytta utresan, vilket inte är optimalt men görbart för min del.
 

jsn

Medlem
Hur funderar ni andra som är inbokade på detta event? Några andra ombokningar "en masse"? Eller köra på enligt BAs nya förslag? Om man vill använda sig av gratis av-/ombokningsalternativet så börjar väl tiden rinna ut snart?
 

agehall

Medlem
Om man vill använda sig av gratis av-/ombokningsalternativet så börjar väl tiden rinna ut snart?
Finns egentligen ingen tidsfrist för när man ska acceptera en ombokning även om flygbolagen gärna vill hävda det.

Jag och min far är ombokade så att vi flyger över på fredag kväll och tar en natt på Hilton Garden Inn LHR. Då kan man börja tidigare i Galleries First och så blir det lagom att åka hem men kärran vi blev ombokade till.
 
Toppen