Senaste nytt

Kan jag få mer än 6000 EuroBonus poäng i välkomstbonus på Diners Club kortet?

Jag har bara positiva erfarenheter från SAS Diners reseförsäkring. Försäkringsgivare i Sverige är TryggHansa. Jag har nu inte jämfört den med MC och AMEX, men med ett bra bemötande och hyfsat snabb handläggning kommer man långt.
 

Dr. Miles

Expert
Diners Club Sweden webbsida

Diners Club Sweden skrev:
I vår fyller EuroBonus 20 år. Dessutom firar samarbetet mellan SAS EuroBonus och Diners Club 20-årsjubileum. Det vill vi på Diners Club självklart fira ordentligt. I fyra dagar – torsdag 26 april till söndag 29 april – ger vi våra SAS EuroBonus Diners Club medlemmar 20 extra poäng på alla köp*. Du får alltså dina vanliga 20 poäng plus 20 extra poäng - totalt 40 Extrapoäng per hundralapp.

* Tänk på att när du handlar på Internet så godkänner du att beloppet dras på ditt kort, men transaktionen kan komma att genomföras senare. Det är datum för transaktionen som ligger till grund för dina Extrapoäng.
 

tomle

Medlem
Nu gäller även Diners-kortet på Menzies Executive Lounge på ARN vilket är välkommet, den verkar vara fräschare än den andra och erbjuder eventuellt lite mer tilltugg.
Infon kommer från broschyren som man får tillsammans med fakturan.
 

Traveller

Medlem
Jag är riktigt nöjd med mitt Dinerskort, fungerar jättebra. Det finns bara ett jätteproblem - Varför är räkningarna så stora?
 

Gus

Medlem
Nu gäller även Diners-kortet på Menzies Executive Lounge på ARN vilket är välkommet, den verkar vara fräschare än den andra och erbjuder eventuellt lite mer tilltugg.
Infon kommer från broschyren som man får tillsammans med fakturan.

Jag läste också detta. Denna loungen verkar vara vara snäppet bättre än Menzies Business Lounge. Jag kommer dock att använda mitt Amex Guldkort för att komma in, då kostar det bara 50 kr iställer för 125 kr!
 
Toppen