Senaste nytt

Ny Accelerate kampanj: 1:a Juni – 31:a Augusti, 2016

johhenrik

Medlem
Vad menas med business rewards?
Jag är på 200k ungefär men har brännt ca 400k senaste 12 månaderna också
Jag vet inte riktigt. Jag kunde anmäla mitt konto till Business Rewards och på så sätt tjäna poäng på rum jag bokade till kollegor osv. Vet inte hur tusan det funkar dock, så har inte lagt ner någon tid på det. Det var nån notis jag fick på deras hemsida när jag var inloggad.
 

palmen

Moderator
Jag vet inte riktigt. Jag kunde anmäla mitt konto till Business Rewards och på så sätt tjäna poäng på rum jag bokade till kollegor osv. Vet inte hur tusan det funkar dock, så har inte lagt ner någon tid på det. Det var nån notis jag fick på deras hemsida när jag var inloggad.
OK, tänkte om det var något man missade som kunde ge mer poäng...
 

FFlash

Medlem
Jag vet inte riktigt. Jag kunde anmäla mitt konto till Business Rewards och på så sätt tjäna poäng på rum jag bokade till kollegor osv. .

Då har jag lärt mig nåt nytt också även om jag trodde jag kunde IHG "för bra". Inte så ofta jag drar med kollegor men får man extra poäng för deras rum (kollegor som inte bryr sig om poäng...) så måste jag kolla o regga mig
 

johhenrik

Medlem
Då har jag lärt mig nåt nytt också även om jag trodde jag kunde IHG "för bra". Inte så ofta jag drar med kollegor men får man extra poäng för deras rum (kollegor som inte bryr sig om poäng...) så måste jag kolla o regga mig
När du vet hur man gör, informera här :)
 

Kris

Medlem
Som vanligt... kampanjen nådde sitt slut. Poängen är fortfarande inte på kontot. Hade en digital rewards som inte registrerats och därmed inte heller boostern klara 6 av 7 (eller 5 av 6 eller vad det nu var). Störigt. Skickade mail och fick bekräftat att det skulle fixas inom 3-5 dagar. Väntade idogt i en månad och ringde dem förra veckan med irritation i rösten. Fick beskedet att det tar 3-5 dagar at fixa det. Lol.... frågade om de kan garantera det denna gång, men fick inget jakande svar på den frågan. Tredje gången jag inte fått mina poäng enligt deras kampanjer och att jag måste maila/ringa flera gånger för att fixa det. Störigt!

Passade på fråga om RA och kriterier samt om det inte kunde kolla/bekräfta huruvida jag kvalat för nästa säsong. Locket på... top 1% osv osv.
 
Toppen