Senaste nytt

Flyg har ändrats i min bokning?

Sofia

Medlem
Vad händer när något blir fel?! Det kan man fråga sig men något har blivit rejält knas med min bokning till Wroclaw i augusti.
Jag är HELT säker på att jag bokade avgång från ARN 07:15 och ankomst 11:30 men nu står det i min bokning avgång 10:10 och ankomst 23:40!!! Hur i hela friden kan det hända? Ingen vid sina sinnens fulla brukar bokar ju en så lång layover på en så kort flygning och jag är säker på att jag inte gjorde det.

Visserligen kan jag såklart ha bokat fel men det känns inte så sannolikt, ärligt talat.
Jag loggade också in på LOT's hemsida och kollade resan för ev uppgradering osv och jag är helt säker på att restiderna då var som jag hade önskat.
Har någon varit med om att en bokning ändrats utan att man som kund blivit informerad på något sätt? Varken från resebyrån eller flygbolaget har jag fått något som helst meddelande.

Jag och kompisen var totalt inställda på en tidig morgon, Arlanda Express istället för bussen osv. Otroligt märkligt!

Kan en resebyrå ändra ens bokning för att det är billigare och mer praktiskt för dom?
 

011430121

Medlem
@Sofia har du kollat om de avgångar som ni bokat, fortfarande går att boka på LOT hemsida. Hur långt är det kvar till avgången tänkte på EU261/2004
 
Har du kvar mail eller liknande med den urspringliga bokningsbekräftelsen? Vad står i det?

Det händer ju att flygbolag ändrar scheman och bokar om men då ska man ju alltid bli meddelad det.
 
  • Gilla
Reactions: JNH

Valley

Medlem
Kärran från Warszawa med ankomst Wroclaw 11.30 verkar i alla fall finnas kvar. Går att boka hur som helst på LOT-sidan.
Och det går även boka 07.15 med ankomst 11.30 på Momondo
 
Toppen