Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2016)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Alster

Medlem
Utmaningen lär bli att hitta 3 award-biljetter i C, då jag har förstått det som att SAS vanligtvis släppper 2 per flight (vet inte I fall EBD eller EBP öppnar upp för fler biljetter)

Har faktiskt hittat platser i C för 2 vuxna + barn + infant till MIA i Oktober, men det gick inte att applicera vouchern....
 

JacobG

Medlem
Har faktiskt hittat platser i C för 2 vuxna + barn + infant till MIA i Oktober, men det gick inte att applicera vouchern....
Grymt! Då var det jag som var som var onödigt pessimistisk :)
Var det med SAS du hittade de awardbiljetterna? Är nyfiken då jag är själv sugen på att ta med de äldre barnen på nästa awardresa.

Jag skulle försöka med att ringa Tallin och se vad de kan göra, de var iaf väldigt hjälpsamma när jag bokade in infant på min awardresa.
 

Alster

Medlem
Grymt! Då var det jag som var som var onödigt pessimistisk :)
Var det med SAS du hittade de awardbiljetterna? Är nyfiken då jag är själv sugen på att ta med de äldre barnen på nästa awardresa.

Japp på SAS hemsida, mitten av Oktober, kanske inte bästa tiden att åka till MIA, men ändå...
 

JacobG

Medlem
Japp på SAS hemsida, mitten av Oktober, kanske inte bästa tiden att åka till MIA, men ändå...
Nu glider det här lite Off topic, men Miami i oktober kan vara riktigt bra. Visst kan det vara lite mer nederbörd, men så tillvida ni inte har oturen att pricka in en orkan kommer ni ha det väldigt bra. Dessutom kommer havet fortfarande vara härligt varmt efter sommaren och ni slipper de största folkmassorna, vilket betyder bättre deals på hotellen.

Lycka till med Tallin! Rapportera gärna hur det går.
 

miknil

Medlem
Har faktiskt hittat platser i C för 2 vuxna + barn + infant till MIA i Oktober, men det gick inte att applicera vouchern....
SAS siten kan inte hantera bokningar för fler än två personer om man skall använda vouchern. Jag fick boka 2 + 2 och sen göra ett namnbyte på en stol.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen