Senaste nytt

Vilken kabinväska använder du?

Anfield

Medlem
Här kommer min Rimowa Topas cabin multiwheel 32L. En del dings och bangs, men fungerar väldigt bra.

Inne på sin 4:e lagning, mest pga mig själv, men även pga incheckad med för tung last. (numera sällan incheckad)

Inte den lättaste eller smidigaste och def inte den mest praktiska. Dock otrolig efterservice (5 års garanti) och nu rullar den mest med mig överallt.

Mycket reseminnen har den samlat på sig!

Visa bifogad bild 53976

Grymt snygg
 

Claes L

Medlem
Har lämnat de " mer traditionella, hjulbaserade" carry-ons bakom mig och kör nu Baron-väskor (Baron Official Site » High quality leather and canvas goods Axel-varianten (Weekend Bag khaki canvas » Baron för kortare resor och duffel (Country Tote brown suede » Baron för längre samt båda för superlånga resor.

Edit: tog bort bild (inte min).
Dom är bra! Vi kör med Large Duffel Bag green canvas » Baron fast bara när den åker in I bilen då den är lite stor som kabin väska....
 

olo

Medlem
Det är rea i Tumi på Frankfurts flygplats. Bland det intressanta är Alpha 2 i blått och svart som kostade drygt 400€.
 

Westerberg

Medlem
Vad jag har förstått lämnade de det äkta lädret efter kickstarter, och om man nu läser på deras hemsida står det att de använder leatherette, vilket är någon typ av fuskläder antar jag.

Men min väska har fått lite slitage, men vet att vissa under kickstarter kampanjen klagade på dragkedjan men min funkar utmärkt.
 
Toppen