Senaste nytt

"EuroBonus Lifetime Gold Card" - ändrade krav efter sommaren?

Status
Stängd för vidare inlägg.

FFlash

Medlem
"Sänkt gräns" står lite fel titeln tycker jag

Snarare "enhancement" om det blir 10 sammanhängande år. Tidigare räckte det med 10 år, behövde inte vara i sträck
 
Hoppas det inte blir sammanhängande för jag har 15 som guld och snart inne på 3:e som Diamond. Kruxet är bara att jag var guld 9 år i sträck - sedan ett annat jobb med 0 flygande för att sedan byta till ett jobb där det blev flygande igen. Går i pension om 3 år så då blir det 9 år igen :(
 
Vore mumma. Få 1000 points för att provköra en Beamer. Då kan jag snart flyga jorden runt med SAS :)

Ursäkta om jag är dryg - Även om du provkör bilen ;)

(Beamer/Beemer = BMW Motorcykel och Bimmer = BMW Bil. Kommer ifrån att BMW var populär först som motorcykel (många fina fighter med BSA) sedan kom bilsidan och då blev det Bimmer för bilarna)
 
Hoppas det inte blir sammanhängande för jag har 15 som guld och snart inne på 3:e som Diamond. Kruxet är bara att jag var guld 9 år i sträck - sedan ett annat jobb med 0 flygande för att sedan byta till ett jobb där det blev flygande igen. Går i pension om 3 år så då blir det 9 år igen :(
Välkommen till Businessclass.se @SAS_CPH_Lounge !

Du får väl passa på och lägga undan lite pengar för ett Travelpass och nå de där sista året EBG väl i pension ;)
 

JohanA

Medlem
Hoppas det inte blir sammanhängande för jag har 15 som guld och snart inne på 3:e som Diamond. Kruxet är bara att jag var guld 9 år i sträck - sedan ett annat jobb med 0 flygande för att sedan byta till ett jobb där det blev flygande igen. Går i pension om 3 år så då blir det 9 år igen :(
De flesta här skulle anse att lägga några tiotusentals kronor på några mileagerun för att få lifetime EBG är värt det. :)
 

Axelzon

Medlem
Finns det något enkelt sätt att se vilken status man haft genom åren sedan man blev EB medlem? (För att säkra ifall man närmar sig tio år eller ifall man haft ett år utan status EGB)
 

Lynx

Medlem
Osäker om någon redan skrivit detta, men det finns nu uppdaterad info på SAS hemsida om lifetime gold:

"Fr o m hösten 2016 inför EuroBonus ännu ett bevis på att långvarig lojalitet är det viktigaste man kan få från sina medlemmar. Därför erbjuds alla som varit, eller i framtiden blir Guld- och Diamantmedlemmar i minst 10 år, i oavbruten följd, ett livslångt guldmedlemskap. De medlemmar som uppnått 10 sammanhängande år, från januari 2016 och framåt, kommer kvalificera sig. Guldmedlemskap som getts bort av en Diamant-medlem räknas inte som kvalificerande. Fler detaljer kommer inför lanseringen och de medlemmar som berörs kommer att kontaktas personligen."

Källa: Guld - SAS
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen