Senaste nytt

SK414 Köpenhamn - Ronneby

tomten

Medlem
Idag upptäckte jag när jag kollade avgångar från kastrup att det fanns en som heter
"Arlanda Ronneby"

Det visar sig att SK414 mycket riktigt går köpenhamn->ronneby->stockholm.

Nu undrar jag hur ofta gör den det? jag har försökt att söka lite men inte hittat något om att den bör göra det. Någon som vet?
 

Attachments

  • SK414.PNG
    SK414.PNG
    39,5 KB · Visningar: 270

pswe

Medlem
Idag upptäckte jag när jag kollade avgångar från kastrup att det fanns en som heter
"Arlanda Ronneby"
Det visar sig att SK414 mycket riktigt går köpenhamn->ronneby->stockholm.

Nu undrar jag hur ofta gör den det? jag har försökt att söka lite men inte hittat något om att den bör göra det. Någon som vet?
Kvällsflighten från Ronneby blev inställd så det är nog en chans för SAS att rädda ett antal passagerare upp till Stockholm. Snygg lösning i så fall.
 

tomten

Medlem
Kvällsflighten från Ronneby blev inställd så det är nog en chans för SAS att rädda ett antal passagerare upp till Stockholm. Snygg lösning i så fall.
Jo, jag funderade på om det var något med alla förseningar, men jag hoppades ju på att ha en söndag kvälls flight från köpenhamn när man är påväg hem, slippa ta tåget... men den får jag nog vänta på ett tag till isf.
 
  • Gilla
Reactions: olo

Agö

Medlem
Kvällsflighten från Ronneby blev inställd så det är nog en chans för SAS att rädda ett antal passagerare upp till Stockholm. Snygg lösning i så fall.
Hmm. Men borde SAS då sälja biljetter på Köpenhamn-Ronneby? Hur snabbt sätter man egentligen upp det?
 

JoelG

Medlem
Kan vara ute och cyklar men en anledning till detta kan vara att marinens musikkår ska spela i Stockholm i morgon och att det var än viktigare att SAS hjälper försvarsmakten med detta om det nu var försening.
 
Toppen