Senaste nytt

Återbetalning av Optiontown på resor efter 25 april?

Palmwell

Medlem
Jag har idag jagat OT för återbetalning av mina senare OT. För en vecka sedan var det 4-5 bankdagar som gällde. Efter att ha pressat kundtjänsten fick jag nu reda på att ingen av återbetalningarna behandlats. Jag fick ingen vidare anledning eller förklaring men budskapet var lika tydligt på punkten att de kommer återbetala som att de kommer ta tid...

Var väl ingen som väntat sig något annat heller.
 

Vaniljvodka

Medlem
Jag fick ungefär samma besked när jag ringde dom häromdan. Först skulle det ta 5 dagar och nu behandlade de fortfarande min ansökan om refund och bad mig om tålamod i ett par dagar till.
 

Johanna

Medlem
Jndra om OT kommer betala tillbaka gansk omgående efter att de inte kunnat genomföra uppgradering? Så var det tidigare eller ska det också börja dra ut på tiden?
 

Lukas S

Medlem
Är det någon som fått tillbaka pengarna från OT än för resor långt fram i tiden?

Har några betalda och har mailat dem enligt ovan (ny medlem men läst forumet länge) - bara med standardsvaret. Lite störande eftersom de två sista resorna är i oktober resp november.
 

SNIFF

Medlem
Är det någon som fått tillbaka pengarna från OT än för resor långt fram i tiden?

Har några betalda och har mailat dem enligt ovan (ny medlem men läst forumet länge) - bara med standardsvaret. Lite störande eftersom de två sista resorna är i oktober resp november.
Välkommen!

Nej, jag har inte fått något. Jag har begärt refund för en resa i oktober och en resa i november.
De sade över telefon att de inte prioriterar refunds så långt fram tiden.
 

MegaFlyer

Medlem
Har lagt in en OT till en SAS flight i juni, men inte sett någon refund.

Är det 100% att OT inte kommer att uppgradera? Vågar jag lägga ett bud genom nya SAS systemet på samma flight som jag redan kört OT på?
 

RickardG

Medlem
Har lagt in en OT till en SAS flight i juni, men inte sett någon refund.

Är det 100% att OT inte kommer att uppgradera? Vågar jag lägga ett bud genom nya SAS systemet på samma flight som jag redan kört OT på?
Jag har fått skriftligt besked att inga OT kommer gå igenom och att man utan risk kan lägga bud med Plusgrade även om man tidigare använt OT på samma bokning. Sant eller ej, jag har valt att chansa.
 
Toppen