Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

ahh

Medlem
Funkar fortfarande att ansöka om upgrade på resa till HKG i aug. Känns som att 248 eur är en deal som är svårslagen av det nya systemet.. Kanske är värt å chansa?

Någon som fått återbetalning än?
 

agehall

Medlem
Jag skulle tippa på att SAS och OT har kommit överens om att de ansökningar som är gjorda före 24/4 får behandlas av OT, oavsett när flighten är men att OT ska återbetala de kunder som begär det i förtid.
 

MWi

Medlem
Jag skulle tippa på att SAS och OT har kommit överens om att de ansökningar som är gjorda före 24/4 får behandlas av OT, oavsett när flighten är men att OT ska återbetala de kunder som begär det i förtid.
Jag tror som ovan, skulle skapa onödigt många friktioner annars
 

RickardG

Medlem
Ska bli intressant att läsa de detaljerade villkoren i morgon. Vad händer om jag budar, och vinner, men samtidigt har en gammal OT liggandes som går igenom? Dubbla chanser kanske, men antagligen också en risk arr få betala två gånger för samma sak...
 

MWi

Medlem
Märkligt att SAS inte skrivit ut nån info om vart man ska vända sig om, ingen länk till kontaktuppgifter till OT eller så.
Det är väl så att de vill undvika att "en miljard" oroliga kunder hör av sig, genom att göra det mindre lätt så slipper de att massor av frågor trillar in. Det är lite som att komma åt chatten, man måste klicka sig igenom en delar olika steg för att ens komma dit.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen